Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

komkommertijd

Gestart door Huugooke, 11 juli 2013, 00:53:31 AM

Huugooke

Goed BBQ-en heeft niet alleen met die E-colli te maken. Er zijn ook andere risico's:

http://www.wcrf.nl/nieuws/persberichten/persberichten.php?ID=57

lees maar eens goed, pseudo-holbewoners! (onze voorouders hebben niet voor niks de pan uitgevonden!)

Jurgen

Citaat van: Havoc op 15 juli 2013, 18:34:53 PM
Als die garnalen gepeld zijn, dan hebben ze al een trip tot in Marokko achter de rug. Zoek maar eens op, garnalen worden hier gevist, naar ginder gestuurd om te pellen en dan terug. Allemaal per vrachtwagen. Verse garnalen...

http://www.hln.be/hln/nl/6276/Overbevissing/article/detail/1065548/2010/02/10/Wat-u-moet-weten-wanneer-u-nog-eens-grijze-garnalen-eet.dhtml


Vandaar dat ik het ook niet over het onderdeel "vers" wou hebben.  ;)
Maar zoals ik al zei, het heeft me gesmaakt. Met een lekker cocktailsauske erbij en smullen maar.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Martin Welberg

Dang, m'n komkommers komen uit Egypte  :o die zullen dan ook wel nie vers zijn  ;)

Huugooke

Allez, de tweede grote uittocht is begonnen. Er zijn al wat "bronzees" terug.
Het zal nog stiller worden op het forum denk ik.

Huugooke

Als ge niet naar den "défilé" gaat zien, denk dan eens aan een bezoek aan de ZOO.
Waarom?
-ge hebt er een prachtig zicht op het centraal station en op de perrons.
-op dit moment is er het "belle époque" weekend aan de gang, mensen lopen in 19de eeuwse klederdracht rond (amai met dit weer). Er is vanalles te smikkelen en....
Gratis Duvel!
-wel met de trein komen dus
-oh ja, en het zit er ook vol rare beesten.

SuSke

Vooral in dat eerste kot links na het terras.
Van voorouders gesproken  :D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Hugo, als ik dat lees, wat is dan het verschil tussen den défilé en de ZOO?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 20 juli 2013, 21:18:26 PM
Hugo, als ik dat lees, wat is dan het verschil tussen den défilé en de ZOO?
Bij den defilé heb je totaal geen uitzicht op het station; voor de rest laat ik de verantwoordelijkheid van deze wel zeer bauwde uitspraak aan u! ;D
Bedenk dit zeer oud en wijs spreekwoord:"Als de wijn is in de man,is de wijsheid in de kan!"

Huugooke

En gratis Duvel is daar zeker ook niet!

Havoc

Ja, dat uitzicht op het station. Maar als we dan toch lastig gaan doen, je ziet daar toch wel uit over het Centraal Station :D Dat zit wel helemaal onder de grond, en het paleis voor schone kunsten (of hoe dat nu ook heet) zit een beetje in de weg. Maar toch, je hebt uitzicht over een station.

En het is(was) geen wijn. Rochfort 10°. Om zeker te zijn van te weten hoe die nu smaakt als ze later met ander water gaan moeten brouwen.

Die Duvel, is dat gewone, triple hop 2012 of triple hop 2013? Gewoon uit interesse natuurlijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 20 juli 2013, 23:17:39 PM
Ja, dat uitzicht op het station. Maar als we dan toch lastig gaan doen, je ziet daar toch wel uit over het Centraal Station :D Dat zit wel helemaal onder de grond, en het paleis voor schone kunsten (of hoe dat nu ook heet) zit een beetje in de weg. Maar toch, je hebt uitzicht over een station.

En het is(was) geen wijn. Rochfort 10°. Om zeker te zijn van te weten hoe die nu smaakt als ze later met ander water gaan moeten brouwen.

Die Duvel, is dat gewone, triple hop 2012 of triple hop 2013? Gewoon uit interesse natuurlijk.
Bier, wijn, dat is een spreekwoord hé Johan!

Van die Duvel weet ik alleen dat het grote flessen waren en dat die wreed rap naar uw hoofd stijgt!

Martin Welberg

Doe mijn maar een gewone Grolsch  ;)

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 20 juli 2013, 23:27:09 PM
Citaat van: Havoc op 20 juli 2013, 23:17:39 PM
Ja, dat uitzicht op het station. Maar als we dan toch lastig gaan doen, je ziet daar toch wel uit over het Centraal Station :D Dat zit wel helemaal onder de grond, en het paleis voor schone kunsten (of hoe dat nu ook heet) zit een beetje in de weg. Maar toch, je hebt uitzicht over een station.

En het is(was) geen wijn. Rochfort 10°. Om zeker te zijn van te weten hoe die nu smaakt als ze later met ander water gaan moeten brouwen.

Die Duvel, is dat gewone, triple hop 2012 of triple hop 2013? Gewoon uit interesse natuurlijk.
Bier, wijn, dat is een spreekwoord hé Johan!

Van die Duvel weet ik alleen dat het grote flessen waren en dat die wreed rap naar uw hoofd stijgt!
Haha, Duvel, kom niet toe met al mijn handen en voeten hoeveel ik er dit weekend genuttigd heb, 't waren er niet weinig, 'k loop dan eigenlijk al een heel weekend aangeschoten. Morgen een beetje ontwennen.

Schoon komkommerbiertje om op een lonboard al cruisend tussen de kipjes te tsjeezen en te fluiten. 8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Heb wel vodka met een komkommer op het etiket maar bier nog niet. Denk ook niet dat ik dat wil proeven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.