Even voorstellen

Gestart door Zofman, 01 juli 2013, 19:42:53 PM

Zofman

Hallo medespoorders,
Mijn naam is Jan van Zuijlen. Kreeg voor vaderdag een abonnement op de msm.
Dus ook maar gelijk op het forum, dacht ik.
Ik ben medeoprichter van de modelspoorgroep Haarlemmermeer. Een uniek project waar vrijwilligers samen met verstandelijk beperkte bewoners van een woonvoorziening te Hoofddorp (NL) tezamen een modelspoorclub vormen.
Dit jaar zijn we te bewonderen op Eurospoor, op bescheiden wijze, maar met veel plezier!
Ik hoop en verwacht veel interessante zaken te vinden op dit forum.

Groet,
Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan

Sattrickske

Wel welkom op dit forum, ik ben hier zelf ook nog niet zolang actief bezig.  Maar hopelijk beleef je er evenveel plezier aan.
Ik ben eens even gaan 'neuzen' op jullie website, wat jullie doen verdient gewoon respect!  Ik heb daar serieus wat pareltjes van modelbouw techniek gezien, echt knap.

PS. de fotos van de modulebaan in aanbouw op jullie site werken wel niet...

Kautenbach

hoi Jan,

Welkom, wat een prachtige combinatie, super om zo eea te combineren! Geeft op meerder vlakken bij meerdere personen vast heel veel voldoening, tof

ben heel benieuwd naar de resaultaten,

groet, Wim

Gerolf

Welkom, Jan !
Prachtig om op zo'n manier aan vrijwilligerswerk te doen  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Zofman

@ Sattrickske : Ik zal eens navragen hoe dat zit met de foto's.
@ Wim : We zijn er ook trots op ! Hoewel er ook minder mooie zaken te zien zullen zijn. Dat zijn projecten door onze bewoners. Die zijn dan weer mooi door de inspanning die het heeft gekost e.e.a. te bouwen !
@ Gerolf : Zeker, maar ja, ben de enige betaalde kracht ( Ik ben teamleider op die woonvoorziening ) Maar we zijn erg trots op de vrijwilligers, het zijn toffe mannen ( en een trouwens toffe vrouw ook!)
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum, Jan ! Alvast veel succes en plezier met je (project) baan !


groeten Peter ;)

Steam.N

Welkom op ons forum, Jan!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

compserv

hallo ben nieuw  hier voor onze zuiderburen.

ben woonachtig in Waarder
ben bezig met een grootte mobiel modelspoorbaan van 17 meter lang en 5 meter breed in module's
het merk is Märklin en rij op K-rails centrale cs2
de modelspoorbaan wordt aangestuurd met de computer met het programma i-Train
er zijn ook andere merken voor computerbesturing maar deze werken niet met alle centrale's
dus voor de genen die met een ander programma werken zeg ik niks over
de modelspoorbaan hoop ik dan over 5 jaar gedeeltelijk te kunnen tonen voor publiek
dus blijf ons volgen voor je het weet staan wij ergens met de modelspoorbaan
de modelspoorbaan is vervoerbaar en kan dan ook met andere lengte staan
later zullen we veder uitbreiding doen met onze modelspoorbaan

dani

welkom welkom....    hier vindt elk wat om van te snoepen..
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Welkom op het forum....

OlivierV

Nog eentje erbij, dat maakt ons blij!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Zofman

Hoi Freek,
Ook van mij welkom op het forum.
Aangezien ik erg bezitterig ben en vermoedelijk een beetje terretoriaal  ben wil ik je vragen of je jezelf wil voorstellen in je eigen ( nieuwe) topic.
Je zit nu in de mijne!?

Groet,
Zofman....Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan