Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

nog eens... hoe doe je dat?

Gestart door Huugooke, 27 juni 2013, 09:39:34 AM

janieburton

Citaat van: Stieven76 op 28 november 2014, 13:58:53 PM
Citaat van: Stieven76 op 01 maart 2014, 22:31:49 pm  :o  :o
Aan het vervelen zeker?

En toch zullen die dingen nog wel ergens op één of ander servertje ergens op de wereld in een verborgen hoekje terug te vinden zijn.. Daarom niet onder dezelfde bestandsnaam zoals jij die kende.

Waarom denk je dat er zo gewaarschuwd wordt om zomaar geen dingen op het internet te gooien? Some day it'll come back and bite you in the a$$....  Misschien ook weer overdreven, hangt af van wat je er natuurlijk opzet  ;D ;D

Neen was mij niet aan het vervelen, maar omdat ik de laatste maanden wel naar die 2 items  op zoek ben gegaan
 

jean-luc

test


Nog een test

Hier wat tekst onder typen    ;)

55erke

#77
Ik heb op Flickr een account met foto's :

https://www.flickr.com/photos/144133780@N02/

Maar foto's op het forum zetten lukt me niet meer , De eerste foto's zijn nochtans zonder problemen op het forum gezet , gewoon "eigenschappen" dan adres kopiëren en tussen de img plaatsen en in orde. nu van alles geprobeerd maar krijg ze niet op het forum..


greets
Johan





SuSke

Johan,
Vanuit Flickr hier iets plaatsen is een kwestie van copy-paste.
Als je de foto hent die je wil plaatsen zie je rechtonder een krom pijltje naar rechtsboven wijzend. Hierop klik je. Je kiest eenmaal voor BBS-code. Druk Ctrl-C, gaat naar het forum en drukt daar Ctrl-V en de foto staat er in.
Daarna in Flickr gewoon op het kruisje in het witte vlak drukken en je bent terug in je photstream, je kiest de volgende foto en doet gewoon hetzelfde.
Zo simpel is Flickr!
Succes.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

55erke



Merci suske
nu lukt het me weer.
greets
johan

Belgaboy

#80
laatste poging



Edit (doomslu): ik heb alle rommel uit jouw codes gewist en dan lukt het.  :D
ESU ECoS 2.1, iTrain.

loebaske


Niet opgeven, blijven proberen en op eens lukt het...

jean-luc


755philippe

En hoe zit dat als je een filmpje (video) via Flickr op het forum wil zetten. Heb dat eens willen proberen maar noppes.
Iemand een idee ?

Gerolf

Filmpje: Gewoon de link plaatsen.
Eventueel kan je een snapschot plaatsen, en dat aanklikbaar maken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Doornroosje

#85
Test


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mahtoska1

Om mijn draadje niet verder te vervuilen, plaats ik de test hier. Kan iedereen deze foto van mijn diorama plan zien?

Steam.N

Yep.  Ik zie de tekening.
Ik werk vanuit FireFox 50.1.0 (Windows 8.1)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Hier ook geen probleem (W7Home - IE11)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.