Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nog eens... hoe doe je dat?

Gestart door Huugooke, 27 juni 2013, 09:39:34 AM

Sattrickske

Citaat van: Gerolf op 08 juli 2013, 09:30:00 AM
Photobucket is een populaire webstek hier, maar in het verleden durfden die wel eens zelf "opkuisen".
... en dan waren ineens alle foto's van iemand weg van het forum.
Ben je zeker dat het een 'opkuis' was?  Ik weet dat Photobucket vroeger een serieus security probleem had door de bestandsnamen van de fotos klakkeloos over te nemen,  nu bevatten ze een een stukje tekst in de filenaam dat je niet meer zomaar kan kopiëren.  Je dient dus steeds de link die zij voorstellen over te nemen, vroeger kon je de link bijna steeds extrapoleren als je wist hoe fotos genoemd werden (img001.jpg, img002.jpg, ...).  Hiermee kon je zelfs fotos opvragen in beveiligde mappen.
Ik ben in alle geval maar één keer fotos in m'n forum postings kwijtgespeeld, door die aanpassing van Photobucket dus. Maar 't was rap hersteld, 't waren er gelukkig niet al teveel.

Catje

Gerolf Vraagje;

Ben niet zo handig met het werken met de pc maar als ik het goed begrijp,
Stel ik wil een foto  of afbeelding hier plaatsen en die foto bevind zich bij mij in mijn map afbeeldingen.
Dan wil dat dus zeggen dat ik die niet rechtstreeks kan kopiëren en hier plakken?

Dit zal ik dus moeten gaan oplossen via een omweg via internet, of begrijp ik het niet? :-\

Groeten,
Willy

doomslu

Klopt. De uitleg staat op de eerste bladzijde van dit draadje.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

59erke

#33
test !

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel


Rangeerduivel


Stieven76


Huugooke


Rangeerduivel

Ja merci,maar was wel onder toezicht hé!
De volgende keer zal er wel wat meer(lees verkeerd) geklik aan te pas komen hoor  8) ;D ;D

;)

doenitz

#40


joehoe, na 5 maal is't gelukt
 

Catje

Oefening baart kunst wouter ;) ;)

Groeten,
Willy

janieburton

Ik vind het spijtig dat je je foto's eerst op een externe link moet plaatsen zoals flickr of dat andere(de naam ontglipt me).

Heb een probleem mee om foto's te plaatsen in een zogezegde "cloud" of externe fotoalbum zoals flickr.

Waarom kan men in dit forum geen mogelijkheid bieden om foto's direct te plaatsen?

 

Opa-Bullcat

het kan wel maar de upload map zit vol volgens de foutmelding an het forum.

De uploadmap zit vol. Probeer een kleiner bestand te uploaden en/of stel de beheerder op de hoogte

Gerolf

Heeft alles te maken met server-ruimte (en geld dus)
Foto's rechtstreeks op het forum kan niet. Jammer van die misleidende foutmelding.
Ik vermoed dat de uploadmap bestaat, maar héél (dus té) klein is gehouden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw