Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Servosturing v2

Gestart door Gerolf, 21 juni 2013, 18:38:00 PM

loebaske

Weer opnieuw opvolgen...

SuSke

tja, de fragmentwedstrijd is voorbij en Gerolf duikt terug onder zijn treintafel of is het aan zijn ontwerptafel  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Allebei, Suske  ;)
Ik moet van mijn vrouw er voor zorgen dat er zo snel mogelijk weer treintjes rijden.
't Is een taak die ik absoluut niet met tegenzin doe  ;D  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

µhet gevolg van een bezoekje aan de tentoonstelling waar er treintjes rondjes reden misschien ??  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ACFI

Voor de (klein)kinderen?

Gerolf

Voor de kleinkinderen, inderdaad... en ik moest het beloven terwijl ik nog aan het microbaantje bezig was ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Als de vrouwen nu hun mannen al verplichten aan hun baan te werken, waar gaat dat naartoe  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: philippe_007 op 29 oktober 2015, 23:51:49 PM
Als de vrouwen nu hun mannen al verplichten aan hun baan te werken, waar gaat dat naartoe  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Nu wordt het echt te gek!  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Merk ik daar een tikkeltje jaloezie ?  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Nee hoor, we hebben medelijden met u...
Het is geen hobby meer, maar een verplichting  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Gerolf

Stapje verder:
Printje gemaakt dat met vier dergelijke servosturingen kan babbelen,
én geschikt is om de printjes mee uit te testen:

Een overzicht van een testsituatie:


Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Die ziet er alweer prina uit, Gerolf !
Nu kun je alweer onder tafel kruioen  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Webstek aangepast, en mijn servo-verhaal kan je hier lezen: http://meb.gerolf.be/sturing/auto/nwservo.htm
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw