Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Youtube compatibiliteit

Gestart door conducteur, 17 juni 2013, 19:49:11 PM

conducteur

Op een ander smf forum kun je direct in je bericht een link naar een joetjoep filmpje plakken, en dat wordt dan direct een video player. Is dat een instelling die hier kan gewijzigd worden zodat het hier ook kan?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Citaat van: conducteur op 17 juni 2013, 19:49:11 PM
Op een ander smf forum kun je direct in je bericht een link naar een joetjoep filmpje plakken, en dat wordt dan direct een video player. Is dat een instelling die hier kan gewijzigd worden zodat het hier ook kan?
Heb je op dat 'andere forum' eens naar de code gekeken die in het bericht staat?
Misschien gewoon hier eens proberen?
Of me eens wat meer info sturen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

gewoon de link plakken
http://www.youtube.com/watch?v=5NV6Rdv1a3I  verandert in de player, het forum herkent youtube in de link en toont automatisch het filmpje je moet wel nog op play duwen uiteraard.
mogelijk is het een software update ginder is het versie 2.0.4 en hier zitten we een heel klein beetje achter? (2.0.2)


vb :http://www.eevblog.com/forum/blog/eevblog-453-mysteries-of-x1-oscilloscope-probes-revealed/d
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Klaas Zondervan

Zoals Luc zegt, kijk bij dat andere forum eens hoe ze dat doen. Gewoon bij dat bericht op de Qoute knop klikken, en kijken hoe die link in elkaar steekt. Ik kan dat niet, want ik ben daar niet geregistreerd.
Overigens hoeft het voor mij niet, want ik zie de toegevoegde waarde niet. Of je nou op een link klikt, of op een play-knop, dat filmpje komt toch wel.

conducteur

#4

Dit staat in het eerste berichtje waar ik naar toe gelinkt heb als code om de video weer te geven.

[url=http://www.youtube.com/watch?v=OiAmER1OJh4#ws]EEVblog #453 - Mysteries of x1 Oscilloscope Probes Revealed[/url]


Bij ons geeft het gewoon de link:
EEVblog #453 - Mysteries of x1 Oscilloscope Probes Revealed



Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

PeterC

Rian,
Welke soft gebruikt dat 'ander forum'?  Hier is het SMF 2.0.2
Kijk eens naar de specificaties van SMF 2.0.2 en laat het ons weten (als ingenieur in spé is dat toch een mooie zomeropdracht  ;)  )

Groetjes, Peter


doomslu

Citaat van: PeterC op 17 juni 2013, 22:35:40 PM
Rian,
Welke soft gebruikt dat 'ander forum'?  Hier is het SMF 2.0.2
Kijk eens naar de specificaties van SMF 2.0.2 en laat het ons weten (als ingenieur in spé is dat toch een mooie zomeropdracht  ;)  )
;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Citaat van: doomslu op 17 juni 2013, 22:47:04 PM
Citaat van: PeterC op 17 juni 2013, 22:35:40 PM
Rian,
Welke soft gebruikt dat 'ander forum'?  Hier is het SMF 2.0.2
Kijk eens naar de specificaties van SMF 2.0.2 en laat het ons weten (als ingenieur in spé is dat toch een mooie zomeropdracht  ;)  )
;D

Luc, niet mee lachen...  Het werk zal voor jou zijn: Aeva (Media Gallery & Auto-embedder) ;D ;D ;D
Groetjes, Peter


doomslu

Citaat van: PeterC op 17 juni 2013, 22:56:54 PM
Citaat van: doomslu op 17 juni 2013, 22:47:04 PM
Citaat van: PeterC op 17 juni 2013, 22:35:40 PM
Rian,
Welke soft gebruikt dat 'ander forum'?  Hier is het SMF 2.0.2
Kijk eens naar de specificaties van SMF 2.0.2 en laat het ons weten (als ingenieur in spé is dat toch een mooie zomeropdracht  ;)  )
;D

Luc, niet mee lachen...  Het werk zal voor jou zijn: Aeva (Media Gallery & Auto-embedder) ;D ;D ;D
Ik weet het...  ???

Wel bedankt voor het opzoekwerk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *