Minibaantje - Pierre Le Port (Industriebaantje jaren 50-60)

Gestart door philippe_007, 15 juni 2013, 22:46:49 PM

dani

ik ben benieuwd naar de verdere evolutie van dit deel...  het ziet er al goed uit tot nu toe
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Ik volg ook. Kan ik misschien wat ideetjes of tips van opsteken  :D

philippe_007

Vandaag de kaaimuur gemaakt uit architecten karton.
Een avondje steentjes krassen  :o

Hier het resultaat van de ballast op het paradespoor (foto is niet zo duidelijk, macro opname lukte niet echt met het kunstlicht, maar macro-flash is besteld  :) )


Ik zal morgen  (proberen) een foto te nemen van de kaaimuren..

philippe_007

Gisteren en vandaag wat verder gewerkt aan de baan.
Het gat is gemaakt waar het magazijn moet komen,
de kaaimuur is geschilderd en geplaatst,
en ik ben begonnen aan het eerste huisje (of deze al dan niet op de baan komt weet ik nog niet, maar dat zijn zorgen voor later).
Hier enkele foto's:








TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

philippe_007


Snobby Crash

Prachtig ! Steeds leuk de verschillende banen te kunnen bekijken van de forumleden !

Geert

Chrisrail

#22
.


http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

philippe_007

Deze woning is een bestaande, dit is het huis waar ik in Gent woonde (in de tijd dat ik nog in Amsac lid was).
Beetje nostalgie dus ;D

Gerolf

Huizen of gebouwen die voor jezelf geschiedenis hebben, op je baan plaatsen heeft steeds iets bijzonders
Goe bezig  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 01 oktober 2013, 18:42:10 PM
(in de tijd dat ik nog in Amsac lid was).
Beetje nostalgie dus ;D

Ik hoop maar dat je er geen psychische problemen aan overgehouden hebt ?  8) :)
Groeten Peter ;)

PS trouwens goe bezig !

philippe_007


philippe_007

Vandaag wat verder gedaan aan Pierre Le Port.
Kaaimuur is klaar, deksteen ligt op de muur en de houten pijlers staan in het water ;-)
hier een foto:



Sattrickske

Ik zie hier mooie dingen passeren, vooral de scratchbuilt woning met persoonlijke historiek vind ik wel een tof idee en vooral mooi uitgevoerd.
Ook je kaaimuur is zeer mooi uitgevoerd.  Ik zou enkel je pijlers wat donkerder bruin schilderen, maar da's mijn persoonlijke mening...

philippe_007

Patrick,
Inderdaad, op de foto zijn de pijlers precies iets te licht van kleur, ben dus maar direct even gaan controleren  ;D en deze zijn iets donkerder dan op de foto (zal door de flits zijn).