Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Prijzen

Gestart door Huugooke, 14 juni 2013, 00:01:11 AM

dani

Gelukkig zijn er in deze sombere, duistere en vooral dure tijden ook nog positieve dingen zoals mensen die een leuke ruil  willen doen van wat materieel tegen ander materieel...  Kostprijs : één ritje Kiala en klaar.   Bedankt hee Hugo !  jouwe zou er ook bijna moeten zijn volgens de site....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Als ik zo zie wat er in de andere rubrieken wordt gepost wordt er hier nog héél veel over modeltreinen gesproken en gepost.

De "off topic" babbelhoek is toch om over niet modeltrein gerelateerde zaken te babbelen.
 

Rangeerduivel

Oei Janie!

Dit is wel het Forum van MODELSPOOR magazine,
Wordt het in dit draadje nu bij wet verboden om over modeltreinen te praten?
Ik dacht dat er in de babbelhoek,zoals dit heet,OOK over andere dingen,en niet ENKEL over andere dingen kon gepraat worden.

Ik denk dat je met die visie enige verbolgenheid bij sommige mensen gaat opwekken hoor! :o ???

Rudy

Huugooke

#168
@Rudy:
Ik denk dat je janie's reactie verkeerd hebt opgevat.
Hij bevestigt juist dat er hier over vanalles mag gel... sproken worden, en niet alleen over treintjes.
Dit dan weer op mijn reactie op die reactie dat er OVERAL te weinig over modelspoor wordt gesproken.
Of ben ik nu weer abuis?
Soit! Laat het gaan!

edit: Rudy als Dani aangesproken waarvoor mijn excuus!
Als revanche moogt ge mij Charelke noemen (maar niet te lang)

janieburton

Citaat van: Huugooke op 30 juni 2013, 17:24:43 PM
@Dani:
Ik denk dat je janie's reactie verkeerd hebt opgevat.
Hij bevestigt juist dat er hier over vanalles mag gel... sproken worden, en niet alleen over treintjes.
Dit dan weer op mijn reactie op die reactie dat er OVERAL te weinig over modelspoor wordt gesproken.
Of ben ik nu weer abuis?
Soit! Laat het gaan!

Huugooke,

Je hebt het bij het rechte eind, Dani heeft het verkeerd begrepen.

 

dani

ik weet van niks....  Charelke en Janie....  mij zo valselijk beschuldigen en dan nog Rudy verwijten door hem Dani te noemen.

Foei, ga allebei uwen toet spoelen met zeepwater , hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

 :o :o :o Sorry Janie,
Inderdaad verkeerd begrepen!(Dat is niet de eerste keer!) Kunt ge't mij vergeven?
'K zal eerstdaags eens een cursus "begrijpend lezen" moeten volgen denk ik  :-[

Maar gelukkig bewijst dat,dat we toch allemaal op de zelfde golflengte zitten,hé?
Nog een geluk dat we Charelke en Omèr hebben om scheidsrechter te spelen ;D

MVG, Gilbert  ;D

Rangeerduivel

In de gouwte nog even deze v...sorry,Pagina overlezen,en heb gezien dat da naam Kiala daar gevallen is,
Ik heb 2 zendingen ingeleverd op 18 juni,en tot op heden staan ze nog altijd onder status'ingeleverd in Kialapunt'
Van één daarvan heb ik navraag gedaan op de Kiala-site en men heeft mij geantwoord dat het pakket naar een verkeerde ontvanger werd gestuurd :o :o :o,maar dat ze hun best zouden doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
Tot op heden geen nader nieuws!
En het andere pakket dan?heb ik nog niet naar gevraagd,maar het zal ergens in een gracht liggen zeker?
Hebben jullie daar dezelfde ervaringen mee,of verloopt dat normaal vlotter?

Grtn

Steam.N

Twee keer Kiala gebruikt:  zeer correct verlopen.
Enige opmerking is dat de tracking informatie wel wat achter hinkt op de realiteit.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

In dit geval hinkt het alle twee,Jean
Moet wel zeggen,hiervoor ook nooit problemen gehad
Het is wel enigzins ambetant,want de ontvanger  >:( die uiteraard al betaald heeft voor zijn goederen,is nogal vlug geneigd om beginnen te twijfelen aan de betrouwbaarheid van de verzender!
En die kan er niets aan verhelpen,alleen meewachten.
gr

dani

hier nog geen problemen met kiala, enkel dat het wat langer kan duren
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Kiala: nog nooit geen problemen mee gehad. 'k Weet niet of ie trager is dan een andere verzending; 'k heb de indruk van niet (Brussel).
Eenmaal lag er wek een pak voor mij midden in de krantenwinkel, omdat het te groot was en niet meer in de opslagruimte paste.  Vond ik minder leuk omdat het lelijk in de weg lag en de klanten liepen er gewoon tegen...

Havoc

Spijtig genoeg werkt Kiala enkel binnen de landsgrenzen. Vroeger nog gebruikt met Conrad en dat ging prima. Misschien iets trager maar ik moets toch de dag erachter naar de post lopen dus het resultaat was hetzelfde.

CiteerEenmaal lag er wek een pak voor mij midden in de krantenwinkel, omdat het te groot was en niet meer in de opslagruimte paste.

Verkeerde schaal besteld?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Sattrickske

Hoezo landsgrenzen?  Dat groot pak was een laserprinter en die kwam uit Frankrijk (wel al 2 jaar geleden)...

Rangeerduivel

Ja,daarin moet ik Johan bijtreden

Kiala verzendt maar alleen in Belgie,
Een paar weken geleden had ik een zending te ontvangen vanuit Nederlend,dus ik stelde dien Hollander voor om te versturen met Kiala,en hij heeft gekeken op 't net,en verzending met Kiala vanuit Nederland was niet mogelijk
Misschien is het vroeger ooit anders geweest,dat weet ik niet.
Hij heeft dan maar voor De Nederlandse post gekozen.(9€)

Rudy