Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Prijzen

Gestart door Huugooke, 14 juni 2013, 00:01:11 AM

Rangeerduivel

Ter herinnering, ik heb er zo ééntje zo goed als nieuw te koop hé!

't is wel de 5201 (art nr.4270) met NIEUW geisoleerd motorschild voor héél wat minder!
Alleen de lichtjes branden niet.....maar wat wil je voor die prijs!!!

Grtjs

<marketing  :D :D :D

Metpetergaathetbeter

het gaat hier wel om modellen die eigenlijk niet (echt) meer uptodate zijn, vandaar die lage prijzen om er van af te raken, mocht het een recent model zijn die de juiste maatvoering heeft dan had je ongetwijfeld achter het net geschept !

Groeten Peter ;)

bollen neus

Peter, om ervan af te geraken schrijf je? Tjonge, dan is het "de" moment om deze allemaal op te kopen hé, wat houdt je tegen?

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bollen neus op 16 juni 2013, 12:08:59 PM
Peter, om ervan af te geraken schrijf je? Tjonge, dan is het "de" moment om deze allemaal op te kopen hé, wat houdt je tegen?

ik koop de iets recentere loc's en ja het moment, er is vaak van alles te koop voor interessante prijzen, had mij voorgenomen het iets kalmer te doen, maar ja ........

Groeten Peter ;)

bollen neus

Duidelijk een te kort aan dicipline ........................

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 16 juni 2013, 11:46:04 AM
Ter herinnering, ik heb er zo ééntje zo goed als nieuw te koop hé!

't is wel de 5201 (art nr.4270) met NIEUW geisoleerd motorschild voor héél wat minder!
Alleen de lichtjes branden niet.....maar wat wil je voor die prijs!!!

Grtjs

<marketing  :D :D :D

De 5202 is moeilijker te vinden in uitstekende staat, ik had dat geluk en heb daar wat voor moeten neerleggen. 'k Heb overigens alle verschillende Belgische Bolle neuzen door Flm uitgebracht.

Op zich zijn dat niet de meest perfecte modellen, maar voor hun tijd waren ze best wel mooi.

Nu vandaag koop ik toch ook liever iets nieuwere en correctere locs.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2013, 12:48:16 PM
Citaat van: bollen neus op 16 juni 2013, 12:08:59 PM
Peter, om ervan af te geraken schrijf je? Tjonge, dan is het "de" moment om deze allemaal op te kopen hé, wat houdt je tegen?

ik koop de iets recentere loc's en ja het moment, er is vaak van alles te koop voor interessante prijzen, had mij voorgenomen het iets kalmer te doen, maar ja ........

Groeten Peter ;)
Haha, iets kalmer aandoen, 'k kwam deze ochtend naar beneden met een ontstoken oog, 't eerste dat mijn ma tegen mij zegt ('t moest er ne keer van komen), zeg gaat gij gaan werken voor die treinen, 't liggen daar opvallend veel Roco dooskes.

Soit, terug naar het topic.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Roco-kortkoppeling in je oog gekregen ?  ;D
Groeten Peter ;)

Huugooke

Om te vergelijken moet je de prijzen van Toen met Zes vermenigvuldigen; volgens de experts toch. Anderen zeggen tien, maar dat hangt er van af met welke prijzen vegeleken wordt (index!).
Dan zou die 2450 X 6=14700 oftewel €367 kosten in onze tijd-rekening
Nu moet je die catalogusprijzen niet te serieus nemen. Ik weet zeker dat je op camera al direct 30% kreeg op de "officiële prijs".
Heeft er niemand nog een doos of een rekening van een loc uit die tijd? Kan ik eens vergelijken.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 juni 2013, 14:23:10 PM
Roco-kortkoppeling in je oog gekregen ?  ;D
Groeten Peter ;)
Hooikoorts van toen ik gisterenavond/vannacht thuiskwam van 't werk, en 't is een beetje uit de hand gelopen, ipv verbeteren is het verslecht tijdens de nacht. Doktertje van wacht bezocht en een snottebel achtige zalf meegekregen die 'k er aan moet smeren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Alain

De prijzen zijn niet gestegen in de loop der jaren., integendeel

Vroeger moesten 65+ betalen om het openbaar vervooer te nemen, nu is het gratis.

Vroeger moest men werken om geld te krijgen van de staat, of dagelijks een stempeltje halen, nu krijgt men dat gratis.

Vroeger kostte naar school gaan geld, nu is het onderwijs gratis.

Vroeger moest men werken tot zeker 65 jaar, nu zijn ze op die leeftijd al 20 jaar op pensioen.

Kan zo nog even doorgaan maar is niet voor dit forum bestemd.

Dus vroeger was het goedkoper dan nu. :D :D


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Alain op 16 juni 2013, 15:43:56 PM


Vroeger kostte naar school gaan geld, nu is het onderwijs gratis.



Alain,  :o ??? ::)

het naar school gaan(bus) kost nog altijd geld, éénmaal ze er zijn ook, en als ze er niet zijn(schoolreis, studiereis, uitstap, sportdag, ontmoetingsdag ...... nog meer !

Groeten Peter ;)

Huugooke

Citaat van: Alain op 16 juni 2013, 15:43:56 PM
De prijzen zijn niet gestegen in de loop der jaren., integendeel

Vroeger moesten 65+ betalen om het openbaar vervooer te nemen, nu is het gratis.

Vroeger moest men werken om geld te krijgen van de staat, of dagelijks een stempeltje halen, nu krijgt men dat gratis.

Vroeger kostte naar school gaan geld, nu is het onderwijs gratis.

Vroeger moest men werken tot zeker 65 jaar, nu zijn ze op die leeftijd al 20 jaar op pensioen.

Kan zo nog even doorgaan maar is niet voor dit forum bestemd.

Dus vroeger was het goedkoper dan nu. :D :D
gratis voor 65+ :niet lang meer!
onderwijs gratis? Toch zeker niet hier!
Op pensioen op 65? Lees eens een gazet!
Als je de onnodige luxe weglaat zal je zien dat het leven peperduur is geworden: kijk gewoon naar eten, energie, water

argilla

excuus maar het onderwijs in mijn tijd (° in 1952) was toen al gratis tot en met  het middelbaar ( het inschrijvingsgeld ofte schoolgeld zoals men dat noemde was al afgeschaft) en aan de unif moest men toen geen inschrijvingsgeld betalen zoals nu . Wel het les materiaal boeken, uitstappen.....enz.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janieburton

Alain, jij heb zeker (nog) geen kinderen?

Het school kost wel degelijk, lager onderwijs heeft nu een maximum factuur, maar het kost nog steeds.
 

Alain

Citaat van: janieburton op 16 juni 2013, 18:48:45 PM
Alain, jij heb zeker (nog) geen kinderen?

Het school kost wel degelijk, lager onderwijs heeft nu een maximum factuur, maar het kost nog steeds.

Weet ook dat schoolgaan een pak geld kost. Maar "ze" vertellen toch dat het gratis is.
Heb 2 dochters van 16 en 18 dus weet waarover het gaat.