Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

ruilbeurs

Gestart door Arnenys, 31 januari 2006, 18:32:41 PM

Arnenys

ik heb een vraagje: wat is een ruilbeurs? zijn dat allemaal mensen aan een tafel die treinen aanbieden en jij moet ook treinen meenemen om die dan te kunnen ruilen? ik kijk vaak vanachter in msm voor expo's, tentoonstelling, beurzen en zo maar tachtig procent van die dingen zijn ruilbeurzen! kan iemand me wat info geven?

Koen

Hallo Arnenys,

Eigenlijk wordt er op een ruilbeurs niet geruild in de strikte zin van het woord (tenzij je het over Euro's hebt). Op dergelijke beurzen staan meestal een aantal handelaars die nieuwe producten te koop stellen. Verder vind je er standen waar tweedehands materialen aan de man gebracht worden. Maar het gaat hier wel degelijk over verkoop.
Ik tracht naar veel beurzen te gaan. Je leert veel mensen kennen die dezelfde passie delen en er wordt veel informatie uitgewisseld. Bovendien krijg je voeling met wat er in onze hobby leeft(nieuwigheden, leuke tips maar ook eventuele problemen, ...). Ja, voor mij is het een beetje zoals het forum waar een massa aan informatie kan vergaren.
Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt. Ik zou je aanraden om het gewoon eens te proberen.
Dikwijls een aangename bedoening.

MVG
Koen
Nooit te oud om te leren

Arnenys

aaaaaaah zo ik snap het
dan kan ik best eens gaan kijken want ik heb een locomotief reeks 27 nodig [8D][;)]

Johnnytrein

Arnenys, Eigenlijk is het toch wel ruilen hoor, jouw eurotjes ruil je voor een of ander treinmateriaal. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Arnenys

ik heb een locomotief reeks 27 nodig

Ik ook jong ik ook[:p]


ps was je vroeger niet aangemeld als "arne"?

Arnenys

nja[V]maar ik weet men wachtwoord niet meer[V]kunnen jullie 'arne' niet gewoon verwijderen? tony?

janjozef

Gelieve in iets dat als nederlands kan doorgaan te schrijven Cijfers als letters gebruiken leest heel moeilijk, daar hebben we vroeger al ellen lange discussies over gehad. (waar is die tijd)

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Arnenys

sorry
ben nog een beetje chattergeneratie

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Arnenys

sorry
ben nog een beetje chattergeneratie


Een tip

Schrijf eerst je tekst in Microsoft Word, dit duid je typ fouten aan
Daarna kopieer je dat naar het forum.

Ik doe dat altijd.

Arnenys

Ik zal er op letten.

Bedankt!

janjozef

he we kijken niet op een schrijffoutje dus uw teksten over word schrijven is nu ook niet echt nodig

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

he we kijken niet op een schrijffoutje dus uw teksten over word schrijven is nu ook niet echt nodig

Dat is waar, Jan, maar het is toch wel een goed idee voor die jonge mannen, want correct kunnen schrijven is toch wel belangrijk. Uit je fouten kun je leren. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door doomslu

Dat is waar, Jan, maar het is toch wel een goed idee voor die jonge mannen, want correct kunnen schrijven is toch wel belangrijk. Uit je fouten kun je leren. [;)]


Ik zet mijn tekst altijd eerst bij word voor ik hier iets zet,

Meestal zie ik wel dat er een fout in staat, maar waar zit hij?
En met word kan je je fout bekijken.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

CiteerIk zet men tekst altijd eerst bij word voor ik hier iets zet, Meestal zie ik wel dat er een fout in staat, maar waar zit hem? En met word kan je je fout bekijken.
Dat was ironisch bedoeld, hoop ik ....
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Arnenys

men kan je beter waarschuwen anders wordt het nog erger met mij[:o)]