Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

kan iedereen overkomen alhoewel

Gestart door Metpetergaathetbeter, 11 juni 2013, 22:43:31 PM


SuSke

Moet je een afspraak maken om met een helderziende te praten?
En moet je dan ook uitleggen waarom je met hem/haar wil praten?
;) ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

DelticPower

Waarom een afspraak maken? Een goede helderziende heeft toch al gezien dat je komt.  ;D

Doet me denken aan die man die aanbelt bij een helderziende, waarop hij de vraag krijgt: "Wie is daar"? De man besluit toch maar naar een andere helderziende te gaan.  ;)

Groeten Jan

doomslu

Vorig jaar kregen we regelmatig een telefoontje vanuit Frankrijk. De dame in kwestie zei dat haar 'baas' helderziende was en dat ze nu wel even tijd voor ons had. We konden een afspraak maken en moesten enkel een bepaald nummer bellen.
Meestal was het m'n vrouw die de telefoon aannam en antwoordde dat we niet geïnteresseerd waren.
Op een avond nam ik de telefoon. Toen de dame haar openingszinnetje uitgesproken had, vroeg ik of de persoon in kwestie echt helderziende was. "Ja" zei de dame. En ik "hoe komt dat dan dat ze niet weet dat ik nu ga zeggen dat het ons niet interesseert?".
De hoorn werd ingehaakt en we hebben ze niet meer gehoord.
Echt waar!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

Ja die helderzienden ... het is gewoon volksvermaak. Jammer echter dat er mensen zijn die daar echt in geloven.

Mijn buurvrouw haar kleindochtertje had leukemie. Een helderziende had aan mijn buurvrouw voorspeld dat het allemaal goed zou komen en dat het kind zelfs ooit nog een topsportster zou worden. Mijn buurvrouw leefde er helemaal van op.

Het kindje is echter twee weken geleden alsnog gestorven.

Zoiets vind ik toch echt wansmakelijk!  >:( :-\

Als je iets niet weet ... houd dan je mond en geef toe dat je het niet weet i.p.v. mensen valse hoop te geven.

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Jurgen

Tja, soms is een mens echt wanhopig zoals in het geval van dat leukemiepatientje en dan ga je dingen proberen waarvan je als nuchtere mens weet dat het toch niets uit maakt.
Je ziet dat ook vaak bij terminale mensen die dan allerlei middeltjes gaan gebruiken die helemaal niets waard zijn, maar het geeft zo'n mensen hoop en Will Tura zong het vroeger al, hoop doet leven hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Pol

Ik begrijp de wanhopige mensen. 't Zijn die mensen die daar iets aan trachten te verdienen zonder dat ze ook maar enig verstand van zaken hebben waar ik het moeilijk mee heb!  >:(
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Pol op 13 juni 2013, 09:43:33 AM
. 't Zijn die mensen die daar iets aan trachten te verdienen--------  >:(

zowel op persoonlijk, professioneel als hobby-gebied bestaan die mensen !
Groeten Peter ;)

Michiel

Opgelet heren! De toekomst voorspellen is mijn vak! Eerlijk en legaal, en jullie consulteren mijn berichten elke dag... dag na dag, jullie hele leven lang. En jullie nemen het mee, en vertellen het door, aan vrouw en kinderen, op straat of op vakantie. Het staat in de krant, komt op televisie en radio, haast uurlijks. Alsof jullie niet zonder kunnen...

Rara, wat is mijn vak?  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Mattias

Citaat van: Michiel op 17 juni 2013, 08:42:05 AM
Opgelet heren! De toekomst voorspellen is mijn vak! Eerlijk en legaal, en jullie consulteren mijn berichten elke dag... dag na dag, jullie hele leven lang. En jullie nemen het mee, en vertellen het door, aan vrouw en kinderen, op straat of op vakantie. Het staat in de krant, komt op televisie en radio, haast uurlijks. Alsof jullie niet zonder kunnen...

Rara, wat is mijn vak?  ;D

Weerman...

Al is die waarzegger de laatste jaren toch ook veel naast het uiteindelijke resultaat aan het praten geweest...  :D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder