Typ 25, typ 64 en typ 98 niet afgewerkt.

Gestart door Red Falcon, 11 juni 2013, 00:09:33 AM

Red Falcon

Ik weet niet of dit bericht in het juiste forum staat, maar ik heb hier drie stoomlocomotieven die ik begonnen ben om te bouwen maar door het stopzetten van de hobby niet afgewerkt zijn geraakt.
Het type 25 is een Fleischmann model die omgebouwd zou worden naar een typ 25.002. De wielen zijn afgedraaid op RP25 en alle leidingen op de ketel zijn verwijderd.
Het type 64 is eveneens een Fleischmann model die ook totaal omgebouwd is. De besturing is van Reitz, wielen afgedraaid tot RP 25, alle leidingen verwijderd enz. dit ging een typ 64 worden met rookleiplaten.
Voor beide locs geldt, alle armaturen zijn van Weinert of Reitz het beste wat er op de markt te krijgen is.
Mochten hier geïnteresseerden zijn, deze locs zijn te koop.
Je moet wel ervaring hebben in het ombouwen van locomotieven om deze volledig te kunnen afwerken, dus beginners of als je geen ervaring hebt met ombouwen onthouden zich best.
Het type 98, eveneens een Fleischmann, heeft tot hiertoe enkel een andere cabine gekregen van Rocky Rail. Het betreft het zwarte  Euro model van Fleischmann.


Red Falcon


Huugooke

Citaat van: Red Falcon op 11 juni 2013, 17:23:50 PM
Foto's enkel bij echte interesse.
Da's een goei! Hoe onderscheid je "echte" van "valse" interesse?

ToThePoint

#4
Heb u nochtans een bericht gestuurd en geen reactie gehad.
Was nog niet goed wakker. reactie gevonden.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

bellejt

eigenlijk verkeerde sectie want is een verkoop.Interesse komt er dikwijls maar als er foto's zijn maar mss is dat de verkoper niet vertrouwd met het plaatsen.

argilla

Citaat van: Red Falcon op 11 juni 2013, 17:23:50 PM
Foto's enkel bij echte interesse.

daar heeft Huugooke een punt . Hoe kan je nu een interesse tonen en opwekken zonder een foto, laat staan een deal afsluiten.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Red Falcon

Momenteel heel weinig tijd om foto's te maken, zodra ik die heb plaats ik enkele foto's.
Waarom ik dit hier plaats? Wel, het zijn geen kant en klare modellen en er is nog veel werk aan, daarom dus.
Ik weet/wist niet eens of er interesse zou zijn voor locs die niet afgewerkt zijn.

Metpetergaathetbeter

#8
veel hangt af van wat je er voor vraagt(of lees hoe weinig)en het werk die er dan nog aan te doen is, vraag je veel dan zal de rekening snel gemaakt zijn, vraag je weinig dan loont het de moeite om aan zoiets te beginnen !

Groeten Peter ;)

Huugooke

Belangstelling genoeg waarschijnlijk, daarom willen we ook foto's zien!
Kat in zak en zo...

loco

Foto's zijn niet echt nodig. Iemand die weet waarover je praat, hoeft dit niet te zien. Die weet ook dat je geen mislukkeling bent, anders was had je ook niet geïnvesteerd in dure onderdelen. En was dat zo, dan had je dit waarschijnlijk ook gezegd. Je bent gestopt met de hobby en dat is reden genoeg om ze weg te doen. Ik heb ook nog zo een aantal onafgewerkte modellen staan in HO. Stuk voor stuk pracht modellen en exclusief, maar het ontbreekt mij aan interesse om ze momenteel af te werken. Misschien later
Wie interesse heeft, moet maar een bod doen op jouw aanbod. Ze weten wat de modellen nieuw hebben gekost. Ze kunnen ook een berichtje sturen.
Sorry voor de lange tenen die nu pijn doen.

bollen neus

Daar ben ik volmondig mee eens, sommige mensen vragen alles, foto's, info, prijzen en als ge ze een antwoord geeft met foto's en prijzen hoor je er niets meer van.Zelfs geen kleine "dank" maar dat zijn de grootste roepers om foto's .
Tja de realiteit is vree hard soms hé.


Huugooke

#13
Citaat van: bollen neus op 12 juni 2013, 13:25:00 PM
Daar ben ik volmondig mee eens, sommige mensen vragen alles, foto's, info, prijzen en als ge ze een antwoord geeft met foto's en prijzen hoor je er niets meer van.Zelfs geen kleine "dank" maar dat zijn de grootste roepers om foto's .
Tja de realiteit is vree hard soms hé.
Slechte winkelier zou jij zijn Bollen; als uw klant om inlichtingen vraagt over uw koopwaar en daarna besluit dat er toch niks bij is dat hij kan gebruiken, dan gooit  ge dat naar zijn kop, of zo?

En moest ik het eens vergeten zijn: alsnog bedankt voor de moeite!

bollen neus

Boeit me niet, antwoorden zal ik wel en kan niet van iedereen gezegd worden nietwaar?
Er zijn nu eenmaal mensen die een ongecontrolleerde zaadlozing krijgen met het zien van een foto, helaas ben ik daar niet bij.