Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Station Boom

Gestart door Peter, 31 januari 2006, 12:48:40 PM

Peter

Dat het niet altijd kommer en kwel is bij de NMBS heb ik nu zelf ondervonden.
Naar aanleiding van het artikel over het station BOOM, verschenen in MSM 28, en het feit dat we regelmatig met de trein naar de markt gaan in Boom, vond mijn echtgenote het een goed idee, dit stations-gebouw na te maken in HO.
Dus vorige week mijn stoute schoenen aangetrokken en de mensen daar aangesproken.
HEEEEL vriendelijke mensen moet ik zeggen. De onderstations-chef Mr.Lemmens was direkt bereid het nodige te doen en zie daar: Vanmorgen mocht ik de originele bouwplannen komen halen.
Langs deze weg wil ik dan de mensen van de NMBS in Boom, en in het bijzonder Mr.Lemmens hartelijk bedanken voor alle moeite die ze gedaan hebben,en de gezellige babbel die we van de morgen hadden.
Je ziet, het kan ook positief zijn bij de NMBS

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Mooi, Peter!
Dus we kunnen binnenkort foto's van het model hier bewonderen [:p] [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Dit zal een verademing zijn (hoop ik) na die PB set voor dat Kibri station. Zal wel een paar maand duren, maar ik zal regelmatig foto's plaatsen vande vorderingen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Hallo Peter,

Ik heb vandaag hetzelfde mogen ervaren. Ik ben van plan in de toekomst het nieuwe seinhuis van Mechelen-Muizen na te bouwen (is op dit ogenblik nog in volle opbouw maar het ziet er al voortreffelijk uit). Ik heb contact opgenomen met de zone-chef van Muizen die alles liet vallen om mij verder te helpen. Helaas had hij slechts grondplannen van het gebouw. Maar niet getreurd. Zonder enige aarzeling bezorgde hij mij de naam en het telefoonnummer van de architect binnen de NMBS die dit project heeft uitgewerkt. Op dat ogenblik twijfelde ik wel even of ik aan de nodige informatie zou geraken. Maar neen hoor, ook bij deze persoon werd ik zeer vriendelijk onthaald aan de telefoon. De bereidwilligheid was zeer groot! Binnen het kwartier mocht ik alle plannen per mail ontvangen! Als dat geen staaltje van bereidwilligheid is! Ook ik wil langs deze weg alle mensen bedanken voor de bereidwilligheid en de hartelijkheid waarop ik onthaald werd.

MVG
Koen
Nooit te oud om te leren