Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

bedenking bij het fietspoetsen

Gestart door Metpetergaathetbeter, 09 juni 2013, 13:02:30 PM

Metpetergaathetbeter

Vroeger als je met een oude damesslip (die ondertss al gewassen was) gebruiktte dan kon je daar je gehele fiets mee poetsen !


Nu kom je niet verder dan je Fietsbel (en dan nog vragen stellen waarom het in de kleding-industrie slecht gaat !


Ik zou er normaal een foto bijgeplaatst hebben, toch maar niet gedaan had er niet lang opgestaan, maar met een beetje fantasie kom je al heel ver !

Groeten Peter ;)

PS Jurgens ge was mij aan het zoeken hé? ;D Heb mijn verandering zelfs voor jou duidelijk aangebracht ! ;D :D

Jurgen

Een "tietsbel"?
Moet ge dan op't knoppeke knijpen ofzo?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

Ah je bedoelt strings...

Das toch gevaarlijk ondergoed? Mocht ik dat proberen en ik heb wat last van wind zou het nogal fluiten, dat koordje... gelijk een grassprietje he..
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Opgelet he met die dingen, Paul. (Wie bij het kakken zijn string niet laat zakken, kan straks schijfjes kakken!)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Paulogic op 09 juni 2013, 14:20:29 PM
Ah je bedoelt strings...

Das toch gevaarlijk ondergoed? Mocht ik dat proberen en ik heb wat last van wind zou het nogal fluiten, dat koordje... gelijk een grassprietje he..

heel discrete vraag Paul draag jij vrouwenondergoed ?  :-\

Groeten Peter ;)

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 juni 2013, 13:02:30 PM
PS Jurgens ge was mij aan het zoeken hé? ;D Heb mijn verandering zelfs voor jou duidelijk aangebracht ! ;D :D


Tja, ik weet het. Ik moet gaan oppassen, straks krijg'k nog een vuil onderbroek naar m'n hoofd geslingerd.  ;D ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

Zotteke... ik dacht aan de film Big Momma !  ;D
mvg,
Paul(ogic)

DelticPower

Er hingen twee damesslipjes aan de waslijn, zegt de een tegen de ander: "Wat vond jij van Arendonk kermis?" Zegt de andere:"Niks aan, ik zat de eerste avond al in de fietstas!"

Groeten Jan

Rangeerduivel

Maar peter toch! had dan dat fotoke toch maar geplaatst,
Ik denk niet dat Luc zo kleinzielig is dat hij dat zou verwijderen..(hé,Luc?)

NB;Met een string kan je al verscheidene fietsen poetsen <preiser!  het is aangeraden om het op dit forum over treinen en aanverwanten te hebben Heren

Rudy

Johnnytrein

Dus als ik het goed begrijp mogen we de rijtuigen poetsen met een string . :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

#11
Citaat van: Johnnytrein op 10 juni 2013, 14:10:13 PM
Dus als ik het goed begrijp mogen we de rijtuigen poetsen met een string . :'(

wel een propere hé !

Groeten Peter ;)

PS wagonneke gaat nog net gaan denk ik ! ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: DelticPower op 10 juni 2013, 11:05:58 AM
Er hingen twee damesslipjes aan de waslijn, zegt de een tegen de ander: "Wat vond jij van Arendonk kermis?" Zegt de andere:"Niks aan, ik zat de eerste avond al in de fietstas!"

Groeten Jan

in ieder geval veel discreter dan aan je fietsbel te hangen !  ;D
Groeten Peter ;)

Pol

Citaat van: DelticPower op 10 juni 2013, 11:05:58 AM
Er hingen twee damesslipjes aan de waslijn, zegt de een tegen de ander: "Wat vond jij van Arendonk kermis?" Zegt de andere:"Niks aan, ik zat de eerste avond al in de fietstas!"

Groeten Jan

Waarom "Arendonk"-kermis???  >:(  ;)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

DelticPower

Hallo Pol, dat is niet met slechte bedoelingen, maar Arendonk ligt bijna in de achtertuin. Zijn daar dus wat beter bekend. Wij zijn eigenlijk een beetje "reserve-belgen".  :D  ;)

Groeten van Jan