Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mijn eerste vaste modelbaan

Gestart door Michiel, 06 juni 2013, 20:03:55 PM

Michiel

 ;D ;D ;D

Inderdaad om bang van te worden als je dat nu zonder waarschuwing ziet, maar het was wel een formidabele tijd!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Citaat van: Dirky op 07 juni 2013, 09:34:48 AM
je bent hier mijn volledige platencollectie van toe aan het opnoemen... ;)
Bij mij ook, hoewel ik nog wat zou toevoegen: Fischer Z, The Police, Nina Hagen, Patti Smith, Elvis Costello, Mink Deville, ...  ;)
Draadjes samenvoegen kan bij mijn weten niet. Maar er zijn wel meer "dubbels" op ons forum  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

déjà Vu....

behalve dat ik toen geen treinbaan had en dus genoodzaakt was om bij een jongen uit de buurt te gaan spelen, die er toevallig eentje ge-erfd had van z'n opa.
Elke woensagnamiddag en elke zaterdag (en soms zondag) zaten we bij Dirk op z'n kamer te "treinen".    Wisten m'n ouders tenminste  dat ik veilig van de straat af was ;-)
(tot de nichtjes eens langs kwamen, toen werd de "treinkamer" ineens op een andere manier interessant...)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#18
Level 42,B-52's vergat je nog en ongetwijfeld nog een heleboel die hier dienden vermeld te worden ! En als ik die foto's zie : die vertolkers van Whiskey in the jar  http://www.youtube.com/watch?v=TehFZ38kt6o Thin Lizzy waarvan de lead zanger het ook niet lang uitgezongen heeft veel te jong gestorven ! Ook niet origineel van hen, dat dacht ik toch, maar een soort volkslied uit IERSE HOOGLANDEN!

Groeten Peter ;)

Even een r verwijderd bij jar

OlivierV

Dat lied heeft Motörhead alsook Metallica trouwens gecoverd.
Beiden ook al live aanschouwd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

maar veel beter van T.L

Groeten Peter ;)

Frank_N

Mijn rijtje dan maar, in willekeurige volgorde:
Crosby, Stills, Nash & Young.  Yes, Emerson Lake and Palmer, Joni Mitchel, Clannad, Beatles, The Hollies, Genesis, Peter Gabriel,
Passport, Weather Report , Jaco Pastorius), Cappercaillie, Todd Rundgren (Utopia), CCR, Eagles, Steve Hackett (van Genesis), Small Fases, UK, Bill Bruford, Jenifer Warnes, Miles Davis, Camel, Focus, Toto, Rush, Steelye Span (Maddy Prior), Beach Boys, Gino Vanelli, The Who, Cream, Billy Cobham, Shakti (John Mc Laughlin), Pat Cool, Trace (Exeption), Dreamtheater, Lauri Anderson, Pink Floyd (met Syd Barret), Byrds, Yelowjackets, Allan Stivel, Andreas Vollenweider, Solution, The Pebbles, Rage Against The Machine....
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, om over Klassiek nog maar  te zwijgen ;)
Groet van Frank

Dirky

... en wat Frank_N oplijst is dus het vervolg van mijn collectie...  :D

er zijn hier duidelijk veel van onze soort in de modelspoorwereld... ;)

marc goovaerts

En zowel qua (vroeger) uiterlijk als platencollectie (hoewel, bij gebrek aan 'downloaden', veel bij vriendjes opgenomen cassettes toen)!

Michiel

Ik deed het vroeger in mijn studententijd heel eerlijk: bij de mediatheek een 5-tal LP's per week huren (betaalde er dus luistergeld voor), en dan de beste copieren op een casette. Ik had er zo honderen...

Nu verzamel ik beetje bij beetje die oude vinyl platen, die ik nooit zelf gekocht had. Ik heb weer een pick-up gekocht, en luister weer met nostalgie de platen met kraakjes, sprongetjes, tikken en gonzen. Heerlijk!  ;D

Op het ogenblik slaat Mike Oldfield op de Tubular Bells...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

Zalige muziek! Tubular Bells, vind het bijna magisch hoe hij al die 'genres' en thema's naadloos in elkaar laat overvloeien. Zowel in Tubular Bells 1 en 2....
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

CiteerOp het ogenblik slaat Mike Oldfield op de Tubular Bells...

Mijn eerste LP en mijn eerste CD! Heb naar aanleiding van een ander draadje hier heel die zooi er nog eens doorgedraaid. Gevolgd door Jean-Michel Jarre, Vangelis, Kitaro, etc.

Buiten dat draaide er bij mij nogal wat folk: Dubliners, Wolfe Tones, Fairport Convention, Albion Band, Clannad, Chieftains, Steeleye Span, Altan, Malicorne,
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rixke rail

Er zijn er hier een paar de kluts kwijt, blijkbaar !  :o
Eventjes een wegwijzer plaatsen !  ;)

Citeer
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,16993.0.html

Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

conducteur

Sorry, mijn GPS was verdwaald.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Als het maar ons kluts is die we kwijt zijn is het nog zo erg niet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.