Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Ik ben vandaag zo vrolijk.....

Gestart door dani, 04 juni 2013, 19:01:38 PM

dani

Ik weet niet of er hier al een topic is met die of dergelijke naam...  dus ik lanceer er zelf eentje.

Ik zal aftrappen :   "Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk,......"


... want na  meer dan 9,5 jaar is eindelijk de papierwinkel van de scheiding in orde en is het huis van MIJ alleen.   Bloed, zweet , tranen en veel geld heeft het gekost maar mijn treinenpaleis is eindelijk helemaal van mezelf.

Champagne.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN


Havoc

Dacht even dat je een papierwinkel ging ombouwen voor treinen. Laat de champagne smaken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OMC

Nu terug tijd voor plezier dus!  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

inderdaad...  tijd voor plezier en binnenkort hopelijk nog wat verbouwingen.  Niet zozeer aan de treinzolder maar aan 't huis zelf.
Dan gaat de treinhobby even op laag pitje, maar wordt zeker niet vergeten.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Jouw 'laag pitje' kennende.
Maar inderdaad, geniet ervan: eindelijk free...

Dus binnenkort mogen we nog een uitbreiding verwachten van het banenplan?  Met ditmaal een lift tussen zolderverdieping en het verdiep eronder ;D?

Kautenbach

hahaha, pas maar op; voor je het weet slaap je op zolder, is de kleinste slaapkamer je woonkamer, en heb je je hele huis volstaan met een enorme treinenbaan, inclusief je nieuwe "woonkamer" ;D ;D

Wel lekker dat je eindelijk zoiets rondhebt

oetbeem

Er komt gewoon een lange spiraal van zolder naar de bovenverdiepen, naar de woonkamer, naar de kamer
Leuk om dan met kerst de kerstboom ertussen te zetten :D

banner by oetbeem, on Flickr

dani

mijn kerstboom heb ik vorige week weggeschonken aan een kleuterjuf, Danny....  inclusief alle slingers, ballen, versiering en kerstlichtjes  (7 slierten)...
Helaas geen plaats meer om een kerstboom op te zetten, die plek is ingenomen door het konijnenhok :-)

Breng me niet op ideetjes, mannen :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Wedden dat het er nog van komt, de huidige treinenzolder wordt gewoon jouw schaduwstation en dan inderdaad een dikke spiraal naar beneden waar een mooi emplacement komt en dan treintje weer naar boven sturen en een andere laten komen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

Citaat van: dani op 06 juni 2013, 13:28:07 PM
mijn kerstboom heb ik vorige week weggeschonken aan een kleuterjuf, Danny....  inclusief alle slingers, ballen, versiering en kerstlichtjes  (7 slierten)...
Helaas geen plaats meer om een kerstboom op te zetten, die plek is ingenomen door het konijnenhok :-)

Breng me niet op ideetjes, mannen :-)

Jaja... en volgend jaar wegens gebrek aan kerstboom dan maar de kleuterjuf versieren he... we kennen dat, schaduwbeweging ipv schaduwstation  ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

OlivierV

Citaat van: Paulogic op 06 juni 2013, 17:00:00 PM
Citaat van: dani op 06 juni 2013, 13:28:07 PM
mijn kerstboom heb ik vorige week weggeschonken aan een kleuterjuf, Danny....  inclusief alle slingers, ballen, versiering en kerstlichtjes  (7 slierten)...
Helaas geen plaats meer om een kerstboom op te zetten, die plek is ingenomen door het konijnenhok :-)

Breng me niet op ideetjes, mannen :-)

Jaja... en volgend jaar wegens gebrek aan kerstboom dan maar de kleuterjuf versieren he... we kennen dat, schaduwbeweging ipv schaduwstation  ;D ;D ;D

De Paul, nen echte speeljongen. (Even gebrui gemaakt van een leenvertaling voor een Engels woord). ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

helaas de kleuterjuf was al versierd toen ik haar de kerstboom kado deed....  er hing al een slinger in d'r haar :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Citaat van: dani op 06 juni 2013, 19:09:05 PM
helaas de kleuterjuf was al versierd toen ik haar de kerstboom kado deed....  er hing al een slinger in d'r haar :-)
;D ;D ;D ???