Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ook ik stel me graag even voor.

Gestart door tomenriet, 04 juni 2013, 00:05:05 AM

tomenriet

Mijn naam is Tom Engelfriet, inmiddels 66 jaar en al een tijdje aan het genieten van mijn pensioen.

Tot mijn grote verbzaing zag ik dat ik me hier al een tijdje geleden had aangemeld maar verder nog niet actief ben geweest na mijn aanmelding.

Paar jaar geleden weer eens begonnen aan de zoveelste treinbaan, onze kleinzoon was helemaal weg van Thomas de trein en na een bezoek aan Miniworld te Rotterdam zag ik dat mijnheer ook wel in was voor een treinbaan, nou dat was Opa natuurlijk ook.

Inmiddels al even bezig met mijn baantje waarbij het landschapstofferen (scenery) mijn grootste liefhebberij is en het aansturen van de paar treintjes middels iTrain nog steeds een uitdaging voor mij is.

Ik hoop hier kennis met elkaar te mogen delen want daardoor kunnen we veel van elkaar leren.

m.vr.grt. Tom
Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Metpetergaathetbeter

Tom,

Welkom hier op het forum en aan het fotootje te zien mogelijks elders ook actief !

Hopen inderdaad van elkander iets op te steken en hopen dat je hier een aangename tijd mag beleven waar je nog iets aan hebt voor het beleven van deze hobby !

Groeten Peter ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Val-Rikard


PietB

Hoi Tom, welkon.
Wat brengt jou hier?

grt Piet.

philippe_007


Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

tomenriet

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Citaat van: tomenriet op 04 juni 2013, 09:02:25 AM
Het internet Piet.
Ah ..... bijdehandjes bij het ontbijt genuttigd?
Nee ik bedoel te zeggen, je bent al actief op meerdere fora en je hebt een treinbaan die veel tijd kost.
Hoe doe je dat allemaal man?  ;)

grt Piet.

tomenriet

Citaat van: bossie op 04 juni 2013, 09:38:23 AM
Citaat van: tomenriet op 04 juni 2013, 09:02:25 AM
Het internet Piet.
Ah ..... bijdehandjes bij het ontbijt genuttigd?
Nee ik bedoel te zeggen, je bent al actief op meerdere fora en je hebt een treinbaan die veel tijd kost.
Hoe doe je dat allemaal man?  ;)

grt Piet.

Nee hoor, gewoon paar beschuitjes met bosvruchtenjam, heerlijk man.

Ik heb de hele dag de tijd Piet, 7 dagen in de week.
Mijn hobby vraagt veel tijd maar nog meer droogtijd.
Tijdens het uitharden van bepaalde opjecten duik ik dan ff het internet op en zo kreeg ik van Dani een leuk bericht waaruit ik begreep dat hij hier actief verder ging.
Heb ik gelijk even naar dit forum gezocht en toen bleek dat ik me al eens had aangemeld.

Verbeter de wereld, begin met een modelbaan.
Volg hier de bouw van mijn h0e baantje [HOLZSTEIN h0e]

Vriendelijke spoorse groeten, Tom

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Oops, ik heb het gedaan :-) :-) :-)    Alweer een "volgeling" :-)

Welkom hier, Tom !   Ik ben zeker dat je ook hier de mensen kan verbazen met je scenery kunsten :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.