6 maanden hobby door een beginner

Gestart door spinnings, 03 juni 2013, 21:41:31 PM

janieburton

 

bellejt

mooi nostalgisch baantje.Modelbouw is altijd een compromis naar eigen smaak.Je gaat zover als jezelf wil.Je kan mooi rijden en nu alles stilaan verder detailleren.Heb je er nog lang veel plezier van.En leer je steeds bij voor een latere baan.

Jurgen

Om eerlijk te zijn verwacht ik niets bij een modelbaan. Met de stelling dat Robert zijn baan niet is wat we tegenwoordig "verwachten" ga ik dus niet akkoord.
Ik heb geen idee hou oud Robert is, maar hij heeft in ieder geval al meer dan wat ik had toen ik 15 was, ik had toen alleen maar een ovaaltje met zijspoor en 2 of 3 gebouwen.
Op Robert zijn vraag of men een baan tegenwoordig nog zo bouwt zou ik gerust "ja" durven antwoorden. Op 6 maanden tijd heeft hij daar al heel wat bij elkaar geplaatst, meer dan dat ik dus had na 5 jaar.

Robert, ik kan alleen maar zeggen dat ik zie dat je enorm enthousiast bent en ik ben er zeker van dat je er wel zal komen! Voorlopig heb je een enorm leuke baan waar je veel plezier aan beleeft en dat is echt wel het belangrijkste.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

spinnings

Robert is een veertiger die op late leeftijd de magie van de modelspoorbaan heeft ontdekt.

Jurgen

Citaat van: spinnings op 05 juni 2013, 17:12:23 PM
Robert is een veertiger die op late leeftijd de magie van de modelspoorbaan heeft ontdekt.

Zelfs op je veertigste moet je ergens beginnen en zolang je er plezier aan beleeft moet je verder doen zeg ik!  ;) Ik ben er zeker van dat je nog veel magie zal ontdekken.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: bellejt op 05 juni 2013, 15:32:05 PM
mooi nostalgisch baantje.Modelbouw is altijd een compromis naar eigen smaak.Je gaat zover als jezelf wil.Je kan mooi rijden en nu alles stilaan verder detailleren.Heb je er nog lang veel plezier van.En leer je steeds bij voor een latere baan.
Retro is toch in tegenwoordig. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

mnieuwlaet

Ht kan zijn dat velen tegenwoordig anders, realistischer enz hun baan bouwen. Waarschijnlijk zjn er zo wel velen onderde 'modelbouwers' zo gestart en geevolueerd nr meer realisme en zelfbouw.  Het is dus een groeiproces.
In het schrijven kan men natuurlijk al gmakkeijk eens iets verkeerd, anders interpreteren.

Laat o!ns samen bidden en vragn om vergeving  :D ;)

janieburton