Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

City Rail

Gestart door rixke rail, 02 juni 2013, 22:58:06 PM

rixke rail

Citaat van: rixke rail op 01 juni 2013, 17:53:42 PM
Sommigen zullen mij nu waarschijnlijk willen kielhalen en/of vierendelen, maar het moest gedaan worden.
Opgepast ! Niet voor gevoelige zielen. Foto's zijn klikbaar :














Verdwenen letters, anderskleurige cijfers, afgebleekte verf, lichte roestpatine met plakkaatverf ...
Ik ben nu ----->
naar veiliger oorden.
Modelspoorse groeten,
Eric.


Citaat uit een ander draadje, hoort meer hier thuis ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janieburton

 

2012

moet ik nu zeggen "ziet er knap uit" of moet ik zeggen "ziet er mottig uit" ? 8)
in elk geval is de gelijkenis van hoe sommige deruit zien wel goed nagemaakt, sommige zien er dus inderdaad mottig uit...
Ik heb ook klassiekje op mijn baan, maar ik zou da ni aandurven om da te vervuilen zoals je hier doet, ma goed ja, t'is wel realistisch he, knap werk dus, ma niet met mijn treintjes  :P

Gerolf

Ik vind de weathering zeker niet overdreven. Je stelletje ziet er een stuk echter uit, zo. Knap gedaan.

Dat mensen zoiets niet aandurven begrijp ik wel.
Maar soms zie je mooi verweerde banen, met alleen fonkelnieuw materieel ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

wisselstromer

ziet er goed uit maar de grafitti moet er nog op  ;)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Michiel

Die grafitti heeft hij er net af gehaald. Vandaar die typische wittige waas over het model. Ik vind deze City-Rails er zo hyper-realistisch uit zien. Knap gedaan, Eric.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske

Knap gedaan, ooit eens men eloc 27 bevuild in de Amsac, ze verklaarde me ook zot om zo een machien hedendags te laten uitzien...maar swat

bollen neus

Citaat van: Gerolf op 03 juni 2013, 10:14:29 AM
Maar soms zie je mooi verweerde banen, met alleen fonkelnieuw materieel ...

het omgekeerde zal ook wel bestaan en das nog grappiger om te zien dan. ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 03 juni 2013, 11:48:14 AM
ze verklaarde me ook zot

Eric, dat was al eerder!

Groeten Peter ;)

bockie

Ziet er zeer goed uit, maar persoonlijk zou ik onder de ramen vuile grauwe lijnen aanbrengen die ontstaan zijn tijdens het rijden. Ook eveneens aan de plaats van de panto. Kun je goed kunt zien op volgende afbeelding:


Groeten Kim