Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Tentoonstelling Ghent Railroad Assocition

Gestart door Val-Rikard, 01 juni 2013, 19:23:14 PM

Metpetergaathetbeter

volgens mij moet dat toch ne voetbalmatch zijn op een adult-zender ?  ;D

Groeten Peter ;) ;)

dani

mag onzen blacky dan eigenlijk binnen of niet ?

Madam wil gerust eens mee komen kijken naar die treinen, maar dan wil ze ook nog wel es naar de "Gentsche Fiëste" naderhand.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

patatje70

Citaat van: dani op 25 juli 2013, 10:34:42 AM
mag onzen blacky dan eigenlijk binnen of niet ?

Madam wil gerust eens mee komen kijken naar die treinen, maar dan wil ze ook nog wel es naar de "Gentsche Fiëste" naderhand.

de hond is ook meer dan welkom....

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

en als je vrouw meekomt is er ook een poesje bij  ;) :-[

Metpetergaathetbeter

#50
Madam haar poesje kan ook ongestoord binnen !  ;D Dus dani, geen uitvluchten je kan er niet meer onderuit, nu moet je echt komen i
Groeten Peter ;)


PS dani je "poep"zakje niet vergeten, je weet maar niet ! ;D ;)

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 juli 2013, 17:19:17 PM
Madam haar poesje kan ook ongestoord binnen !  ;D
Peter, vetzakske....   om het in het dierenrijk te houden: geen spek voor uwen bek :-)

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 juli 2013, 17:19:17 PM
dani je "poep"zakje niet vergeten, je weet maar niet ! ;D ;)
no comment, ik ben zindelijk !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

maar uw Blacky misschien niet ? (nogal wiedes dat jij zindelijk bent )  ;D
Groeten Peter ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

Blacky komt dan toch niet mee...   Breng die katten maar gerust mee dus.
Maar bij leven en welzijn zullen wij wel es passeren.   Ik hoop dat de tafels/onderstellen stevig zijn, want ik durf nogal eens een aarbevingske veroorzaken als ik flink doorstap :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

ik meen verstaan te hebben dat iedereen voorziet in de vroege zondagNAMIDDAG te komen vandaar ik mij omstreeks 13 uur begeef naar Merelbeke, Olivier eventueel onder de weg op pikken (toch symphatie(k)......wordt geen liefde zoals dat liedje van Willy Sommers  ;D ;) ),
Ik zal eens wat spullen in mijn wagen steken die mijn verzameling mogen verlaten mochten er eventueel geinteresseerden zijn, verder eventueel om te ruilen met iets dat jullie kwijt willen !)

Verder zou ik willen oproepen mochten er nog forumleden zijn die op een veel te warme zondagnamiddag niet weten waar naar toe zich eventueel ook eens te begeven naar Merelbeke om in de eerste plaats eens kennis te maken en verder de werken van de aldaar gevestigde club te aanschouwen!

Groeten Peter

PS Olivier mogelijks je een onvolledig PB gestuurd !

OlivierV

Zou goed kunnen Peter dat ik een onvolledige pb stuurde. Het belangrijkste wat ik moet weten is langs waar je rijdt. Indien R4, er in Laarne even af en tot aan Laarne kasteel rijden, daar kan ik mijn 2-wieler met menselijke aandrijving netjes parkeren, onder de brug/duiventil van de R4 lijkt mij niet zo verstandig gezien de mogelijkheid tot een bepaald soort neerslag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dieselfreak

Ik ben deze middag langsgeweest en ik kan enkel bevestigen dat het echt de moeite loont om eens langs te gaan. Vooral het model van het station Gent- Zuid is prachtig gemaakt.
MC