Tentoonstelling Ghent Railroad Assocition

Gestart door Val-Rikard, 01 juni 2013, 19:23:14 PM

Metpetergaathetbeter

Misschien moeten we dat weekend misschien eens een forum-ontmoetingsmoment van maken (voor degenen die thuis zijn en niet op reis zijn en/of niet moeten werken ?

Interesse ?

Groeten Peter ;)

Alternatief terwijl vrouw(en kinderen) in 't stad lopen of de (dag)activiteiten Gentse feesten gaan bekijken ?  ::)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juni 2013, 21:00:01 PM
Misschien moeten we dat weekend misschien eens een forum-ontmoetingsmoment van maken (voor degenen die thuis zijn en niet op reis zijn en/of niet moeten werken ?

Interesse ?

Groeten Peter ;)

Alternatief terwijl vrouw(en kinderen) in 't stad lopen of de (dag)activiteiten Gentse feesten gaan bekijken ?  ::)
Geen slecht idee me dunkt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 juni 2013, 21:00:01 PM
Misschien moeten we dat weekend misschien eens een forum-ontmoetingsmoment van maken...

Welke van de twee weekends bedoel je? 
Ik ga zeker eens passeren.  27-28 juli is mijn vrij weekend en nog geen plannen.
Groetjes, Peter


bellejt

zou voor mij ook wel lukken want ben van wacht dat weekend.En dan kunnen we die assen mss ruilen Peter en er 1tje op drinken? Dat is toch in de voormalige seinpost Merelbeke ?

Metpetergaathetbeter

nee Johnny, 't is er net naast is eigenlijk een oud gebouw van RTT (Belgacom)dacht ik, zou zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd !

Groeten Peter ;)

bellejt

bedoelde ik Peter maar durfde RTT niet erbij te zetten als ik sprak van een biertje te drinken (RTT= rap tegen toog).

Val-Rikard

Vanaf morgen is het zover!!!

De Ghent Railraod Association zet zijn deuren open voor het grote publiek, en dit tot en met 28 Juli 2013.
Onze affiche kon je al zien op vorige pagina. Ben je op weg naar, of of kom  terug van de "Gentse feesten" spring dan eens binnen
en bewonder het voormalige station Gent Zuid en de club baan in werking. Je kan er ook genieten van een verkoelend drankje en gezellige babbel. Tot dan.  8) 8) 8)

Spoorse groeten, Rik Martens

Huugooke

kzal zing dak der geroak, want me al die oepstoppinge, oemlaaidinge, nasjonoale fiejstdoage en zoewe, zal da ni gelakkermak zaain!

Metpetergaathetbeter

#23
Hoe zit het hoe en wanneer spreken wij af en wie heeft de intentie af te komen ?

Groeten Peter ;)

PS in principe past mij elke dag en uur behalve maandagavond !

naar verluid geeft Rik de aperitief ! ;D 8)

bellejt

ikkan langskomen als ik het uur weet.Breng ik ook de wagonsets mee Peter  om de wielen te wisselen ? Beste past zondag.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 19 juli 2013, 18:18:24 PM
ikkan langskomen als ik het uur weet.Breng ik ook de wagonsets mee Peter  om de wielen te wisselen ? Beste past zondag.

nu zondag of volgend week ? Peter ;)

bellejt


Metpetergaathetbeter

misschien dat de meesten onzen Philippe en zijn madam willen zien rondrijden in Brussel ! Bovendien hebben anderen dan nog de tijd om toch te beslissen te komen !

Groeten Peter ;)

Trouwens mooie dingen te zien heb ik gehoordvan mensen die het kunnen weten !

PeterC

Voor ons past het 27/07 of 28/07 dan is het mijn vrij weekend en hebben we niets in de weg. Enkel afhankelijk van de dienstregeling Deinze - Gent,  Gent - Merelbeke.
Groetjes, Peter


dani

ik zou misschien wel eens willen langs komen, maar kan er nog geen dag of uur op kleven, de weekends zijn vrij druk bezet hier ten huize.   Ofwel maak ik plannen, ofwel de madam.

@Peter-met-wie-het-beter-gaat : ik ga es checken voor zondag en laat nog iets weten !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.