Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Een Dagje Hamburg : MiWuLa

Gestart door dani, 29 mei 2013, 10:09:10 AM

Martin Welberg

Yep leuk, maar dat groen past op een beginners baan...........sorry die duitse hamburg shit kan mij niet bekoren..

janieburton

Citaat van: milocomarty op 06 juni 2013, 02:24:43 AM
Yep leuk, maar dat groen past op een beginners baan...........sorry die duitse hamburg shit kan mij niet bekoren..

@milcomarty, als je tegen de schenen stampt dan stamp ik terug.

En Miniworld Rotterdam dat kan je wel zeker bekoren?

Daar is ook veel groen te zien!

Zeg je dan ook dat al dat groen past op een beginnersbaan.

Heb zojuist wat fotos's bekeken van op hun website en heb daar een fotootje bij nacht uitgepikt(foto 28 van de 60) en in bruine flatgebouwen(links) zie je zo de lampen branden en zitten(hel verlicht waar de lamp zit), dit soort verlichting hoort thuis in banen van de jaren 70 en beginnersbaan.

Men is daar ook zéér "zuinig" omgesprongen met de figuurtjes( was het budget op voor de Preiser figuurtjes? :o :o, er is toch een firma nl Digirails die "chineese figuurtjes" kan leveren aan een zeer gunstige prijs 99,95€/1000stuks  :D :D )

Beste Milcomarty wat men in Rotterdam heeft gebouwd reikt nog niet tot aan de enkels van MiWuLa; in Hamburg is men SUPERIEUR
 

dani

#17
Martin, dat je zelf met scenerybouw bezig bent, wil daarom niet zeggen dat je andermans werk gewoon  vierkant moet afkakken....
Voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil, en zou ik het op prijs stellen dat er verder geen discussie wordt gevoerd aub.

Ik ga nog een laatste "batch" foto's plaatsen en dan mag voor mijn part er een hangslotje aan, iedereen kan dan kijken en genieten of zich ergeren, maar  eens de foto's er zijn,  is er maar weinig meer te beleven.

(1)  Ooooh's en  Aaaah's  zijn op zich wel tof maar die dragen weinig bij en daar heb ik het eigenlijk ook niet voor gedaan
(2) kritiek  zal niks meer veranderen aan de foto's of aan MiWuLa zelf, vrees ik.  Dan kan je beter aan de bouwers zelf je feedback geven
(3) wie het echt niet interessant vindt, die "zapt" sowieso toch gewoon door en negeert het topic verder dus nks aan de hand.



Dat gezegd zijnde,  bij deze mijn laatste foto update.







Een beetje ongelukkige lichtinval, want in het echt is dit prachtig gemaakt !





Deze moest ik sowieso met flits maken, vandaar de iets te scherpe contrasten.... helaas.












































And now , a word from our sponsors :-) :-) :-)






En als afscheid nog een blik op de "motoren" achter alle beweging, animatie, licht en zo voort... de SERVERS en netwerk kasten...   Voor een IT'er als ik is dit genieten  (al zouden ze bij ons hier iets strenger zijn naar bekabeling en plaatsing toe)...











Tot zover mijn dagje MiWuLa Hamburg....   

* De mensen die er nog niet geweest zijn, hebben hopelijk toch een beetje kunnen mee genieten en de sfeer proeven
* De mensen die er wel al waren, hebben hopelijk  nieuwe uitbreidingen gezien
* De mensen die overwegen om er naartoe te gaan : het is de moeite waard, maar combineer het met een city trip voor dubbel plezier
* De mensen die er niets van moeten weten :  jammer, maar als je tot hier geraakt bent, heb je toch alles doorbladerd... tijdverlies  ;-(
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Martin Welberg

Citaat van: janieburton op 06 juni 2013, 04:11:45 AM
Citaat van: milocomarty op 06 juni 2013, 02:24:43 AM
Yep leuk, maar dat groen past op een beginners baan...........sorry die duitse hamburg shit kan mij niet bekoren..

@milcomarty, als je tegen de schenen stampt dan stamp ik terug.



Excuses, stamp niet tegen schenen, ventileer een persoonlijke mening..

Citaat van: dani op 06 juni 2013, 09:30:23 AM
Martin, dat je zelf met scenerybouw bezig bent, wil daarom niet zeggen dat je andermans werk gewoon  vierkant moet afkakken....

* De mensen die er niets van moeten weten :  jammer, maar als je tot hier geraakt bent, heb je toch alles doorbladerd... tijdverlies  ;-(


Kak het niet af, is zoals gezegd een persoonlijke mening, en die mag men hebben toch? Hamburg blijft door z'n omvang imposant, het is alleen niet mijn ding. Had het misschien wat subtieler kunnen formuleren maar ja, zo ben ik nu eenmaal niet. En als je geen commentaar had willen hebben had je niet moeten reageren maar mijn opmerking links moeten laten liggen, meer zeg ik niet...

janieburton

@Dani,

Bedankt voor de mooie foto's!!!!!!!!

@Martin  :(
 

Jurgen

#20
Jongens, geen ruzie maken hé, dat is nergens voor nodig.

"Mooi" is een subjectief relatief begrip, dat wil zeggen dat wat voor de ene mooi is voor de andere spuuglelijk kan zijn. Laat ons hier dus geen "welles nietes" spelletje van maken. Als het je niet interesseert laat je dit draadje gewoon links liggen, anders zou ik zeggen: "kijk en geniet".


EDIT: Niet subjectief maar relatief! Geen idee waar ik met mijn gedachten zat.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.