Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MODELSPOOR HANGAR 27 van de MTD

Gestart door SuSke, 22 mei 2013, 23:23:15 PM

OlivierV

#45
Het was de moeite, een mooie variëteit aan banen, links en rechts wat getetterd en hier en daar een handje schudden.

Het Vaerwegh dok is een leuke baan in opbouw, op de voorgrond wat rangeren en op de dijk passeren dan mooi de volle treinen op de hoofdlijn en dat is denk ik een concept wat veel treintjesmensen leuk gaan vinden.

Edit de rest was natuurlijk ook mooi! Zeker die kermis van Gerolf, knap werk, je zou naar mijn mening toch enige uren nodig hebben om alle details op dat baantje te zien.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Heeft iemand een paar kiekjes gemaakt?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

@ Marc: "Colditz-afspanning "  ;D  ;D  ;D

Citaat van: doomslu op 26 oktober 2013, 20:56:12 PM
Heeft iemand een paar kiekjes gemaakt?

Er zijn veel mensen die veel kiekjes hebben gemaakt. Ik enkele. Eens kijken of er geschikt zijn voor publicatie  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Citaat van: doomslu op 26 oktober 2013, 20:56:12 PM
Heeft iemand een paar kiekjes gemaakt?
Ja maar de meesten zijn vrij wazig.

Hier alvast de minder wazige










Groet
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Ja ja het was TOP , ik heb een zeer fijne namiddag gehad , nog eens enkele oude bekenden tegen het lijf gelopen en enkele nieuwe gezichten gezien die hier ook op het forum actief zijn.

Jullie zijn heel goed bezig mannen , en ik kijk weeral uit naar een vervolg.

Aan allen , bedankt. ;)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OMC

Enkele uurtjes doorgebracht in Edegem met enkele mannen van het forum, leuke babbels gehad en ook weer wat wijzer geworden in de wereld van modelspoor. Ook opvallend hoeveel jonge kinderen er aanwezig waren!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Koen

Ik ben net terug. Het was een toffe samenkomst, een gezellige sfeer maar behoorlijk wat volk.
Raar maar waar, waar Gerolf stond, onstonden er files  ;D  ::) .
Vele toffe gesprekken gehad en overal bleef ik wel "plakken". Sorry Gerolf voor het korte gesprek maar ik was de tijd uit het oog verloren. Volgende keer beter  ;).
Onderstaand nog enkele foto's van de opendeur.

Mvg
Koen
















Nooit te oud om te leren

Peter

Het zal bij ons voor een andere keer zijn. Spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

Geert

Ik ben deze voormiddag eventjes langs geweest, het was de moeite. Volgende keer wat meer tijd voorzien.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Huugooke

Nu heb ik toch al weer twee forumleden in levenden lijve gezien. Dat maakt vijf in totaal!
Overigens prachtige banen. Diep onder de indruk van 0-spoor natuurlijk! Met mijn wreed achteruitboerend gezichtsvermogen is het verleidelijk om "upscale" te gaan.

Herwig

@ Huugooke,

0-schaal laat een erg doorgedreven detaillering toe, die je bij H0 achterwegen zou laten.  Dus hebben we toch weer 'n vergrootglas nodig, denk 'k.                                                                .., Herwig.                                               

gardevil

Zondag middag paar uurtjes langs geweest, voor de grote drukte (hoop ik toch voor de mannen van MTD) en het was de moeite.
Leuke babbel gedaan met Gerolf en een paar anderen (die ik niet van naam ken), weer allerlei leuke dingen gezien om zelf ui t te proberen, .........................

Kortom geslaagde namiddag!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

janjozef

Bedankt aan iedereen die onze tentoonstelling bezocht heeft, zeker ook bedankt voor de prachtige kommentaren en voor diegene die niet konden komen, niet getreurd volgend jaar komt de versie 2014.
De tentoonstelling is zeker een groot succes gewest, nooit gedacht zoveel mensen te kunnen overtuigen om ons te bezoeken. Vanaf vandaag beginnen we te werken aan de versie 2014.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rgp

Jan,

Idd een geslaagde expo, ook in een prachtige hangar, maar toch één minpunt: de temperatuur.

Volgend jaar kom ik in korte broek en "marcelleke".

Roland