Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MODELSPOOR HANGAR 27 van de MTD

Gestart door SuSke, 22 mei 2013, 23:23:15 PM

Olivier77

Een goede avond iedereen,

Het is bij mij achter de hoek, kan zelfs te voet komen (liever met de fiets).
Ik kom dus ook zeker langs, zulke initiatieven moet je gewoon steunen/bezoeken.

Mvg

Olivier
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

Steam.N

Als ik tegen dan voldoende van mijn verschot af ben, kom ik ook langs.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 24 oktober 2013, 07:42:02 AM
Als ik tegen dan voldoende van mijn verschot af ben, kom ik ook langs.

verschoten ? Jean van wat ? ;D Spoedig herstel !


Groeten Peter ;)

Steam.N

Lachen met een ander zijn miserie ... foei  >:( :-\ ;D
Het gaat al een stukje beter:  Deze morgen maar een kwartiertje nodig gehad om uit mijn bed te glijden ...
Dus de kans op een MTD bezoekje verhoogt !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

ik lachte niet met je verschot, maar met er 2 letters erbij toe te voegen kreeg het een andere betekenis  en ik wenstte je toch een sp........!  ??? ::) ;) ik wens alvast U en de vele bezoekers(en de  organiserende clubleden)veel plezier toe !

Groeten Peter ;)

PS trouwens bij mij duurt het nog veel langer voor ik in mijn bed geraak ! ;D

Geert

Volgens mijn weekend planning kom ik zondag voormiddag is kijken.

Ik herinner mij uit mijn jeugd dat er vroeger daar ergens ook een jeugdclub was, maar ik ben de naam ervan kwijt.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Johnnytrein

Helaas door problemen met mijn linker been zal ik niet aanwezig zijn. Helaas jammer maar jammer helaas. Geert was dat de Limerick soms?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Geert

Citaat van: Johnnytrein op 25 oktober 2013, 07:18:31 AM
Helaas door problemen met mijn linker been zal ik niet aanwezig zijn. Helaas jammer maar jammer helaas. Geert was dat de Limerick soms?

Ja dat was die jeugdclub. In de buurt waar nu MTD in Edegem zijn lokaal heeft was vroeger ook een jeugdclub 'Kruispunt'. Wij hebben met een groep vrienden tot vorig jaar de badminton club van deze ex-jeugdclub levend gehouden, maar aan alles komt een eind  :(

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

OlivierV

Kijk eens aan, gisteren nog kort even naar 't JOC geweest en ben al op, als dat geen wonder is, tot straks MTD. (zet maar een Duveltje koud).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Citaat van: Gerolf op 22 oktober 2013, 10:33:18 AM
Misschien een bijkomende reden om naar de Hangar te komen:

Er gaat een kermis staan, op het plein voor een stadhuis, met een parkje ernaast waar een treintje rijdt, ...  ;)
;D  Ik kan jammer genoeg geen ritje komen maken op een zekere achtbaan :-)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

mivc057

Aan al de mannen van MTD , n'een dikke proficiat voor hetgeen ze bijeen gekregen hebben van banen en diorama's die de rest van het jaar ergens opgestapeld staan  door gebrek aan een permanente stek. Ik hoop dat al jullie toekomstplannen snel mogen gerealiseerd worden.  ;)

Geert

Citaat van: mivc057 op 26 oktober 2013, 16:03:53 PM
Aan al de mannen van MTD , n'een dikke proficiat voor hetgeen ze bijeen gekregen hebben van banen en diorama's die de rest van het jaar ergens opgestapeld staan  door gebrek aan een permanente stek. Ik hoop dat al jullie toekomstplannen snel mogen gerealiseerd worden.  ;)

Nu maak je me wel erg nieuwsgierig  :P. Ik hoop morgen hetzelfde te zeggen...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

evan

Voila net terug!

Leuke babbels, toffe sfeer en de teasers van Vaerwegh Dok waren terecht :)

Bij Gerolf was het te merken dat het "Alted Praais" is, er stond altijd veel publiek bij. 8)

Leuke Minibaantjes met veel beweging en een grote diversiteit aan andere banen en thema's!

Aan den MTD:  Proficiat!

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

marc goovaerts

Van mij ook een dikke proficiat ! Puike organisatie !

Wat vooral opviel, was de diversiteit van het publiek, waaronder heel wat overenthousiaste kinderen.
Het idee om voor hen opstapjes ter beschikking te stellen is er eentje dat internationale school mag maken.

Maar die hebben me ook regelmatig doen griezelen. Kind plaatst opstapje, zet zijn/haar voet erop en plaatst zijn/haar handjes op de baan om zich op te trekken. Enkel Gerolf met zijn Colditz-afspanning werd hiervan telkens op het laatste moment gespaard.
Om nog maar te zwijgen over kopjes die zich tussen de bovenleidingsmasten plaatsten om de treintjes te zien aankomen.

Misschien een reling of een plankje van 10 cm breed toevoegen aan de randen om schade te vermijden ?

Héél lang geleden ook dat ik nog eens een Faller AMS-baantje in werking zag. Dat zit bij mij al minstens 30 jaar in de kast...

Binco

Ook van mij: proficiat MTD!
Het was zeker de moeite!

Bedankt aan allen voor de leuke babbel  ;)