ff voorstellen

Gestart door Wesley Eggert, 12 mei 2013, 12:53:39 PM

Wesley Eggert

Hallo allemaal,

Ik ben Wesley Eggert, ben 15 jaar, en ik woon in het Twentse dorp Losser (achter Enschede). Ik ben een groot fan van stoom, en alles wat ermee te maken heeft. Na deze zomer ben ik vrijwilliger van de Museum Buurt Spoorweg. Ik ben al wel vrijwilliger bij het Decauville Spoorweg Museum in Harskamp. Smalspoor is namelijk ook een van mijn grote passies.

Ik hou me op het moment niet heel erg meer bezig met de electrische modelbouw, in H0 (heb wel een baantje in aanbouw) maar meer met het Live Steam modelbouw. Dwz treinen die op stoom werken op een grotere schaal. (tussen je benen spoor  8) )

Ik hoop dat jullie nu eea weten :)

Groetjes Wesley

Metpetergaathetbeter

Wesley,

Welkom hier op het forum !

Leuk om een jonge knaap of kerel bij het forum erbij te hebben, alvast veel plezier met het lezen, volgen en posten op dit forum !

Groeten Peter ;)


Ps wel opletten dat je je billen niet verbrand ! :D




gerard v

hoi wesley

welkom hier

mvg gerard
lid van DBTHG

Geert

Welkom op dit forum.

Met modeltreinen bezig zijn die dan nog werken op echt stoom, daar droom ik al lang van... Dit zijn de echte modelbouwers die zoiets kunnen verwezenlijken.

Laat binnenkort eens wat foto's zien.

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

Een jonge life-steamer - tof  8)
Welkom op ons forum, Wesley  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Wesley Eggert

Dank jullie wel :)

Ik ben zelf niet bezig om een loc te bouwen maar wel lid van een vereniging. Eigen loc komt er ook nog wel :)

Groetjes

railman56

in elk geval, de spirit is er al
veel plezier met de hobby
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Steam.N

Hi Wesley  !
Welkom op dit forum. 
Life stoom:  prachtig !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Wesley Eggert

Citaat van: Steam.N op 12 mei 2013, 19:44:31 PM
 
Life stoom:  prachtig !!!

Ja toch  8) lekker stomen  8) 8) 8)

eddy

Hoi Wesley,

Tof nog een live steamer erbij.Hier op het forum zitten er ook enkele.Welke spoorbreedte?7,25 of 5 duim?

Groeten eddy

Eres

Hallo Wesley

Welkom op dit forum. Denk dat er nog wel meerdere zijn die je hobby delen

Wim

Wesley Eggert

@eddy, 3.5", 5" en 7 1/4" ;) al is die laatste al geen tussen je benen spoor meer.

@eres, ja dat denk ik wel :) had er al een paar gezien.

Bedankt allebei :)

oetbeem

Welkom Wesley

Welkom op dit forum
Ik wist niet dat jij ook een loc gaat bouwen :), succes !

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Martin Welberg

He een streekgenoot, welkom Wesley !