Wensen

Gestart door Peter, 11 december 2004, 17:36:48 PM

Peter

Nee, nog niet voor de feestdagen, maar wel wat ik me zou willen wensen, en NEE geen loks vandaag. Wat dan wel ? Tja, als eerste zou ik me schuilhokjes wensen voor op de perrons, je weet wel, die gele modene dingen, bijna helemaal in glas, je zou ze zelf maken als....er geen demi-doorzichtige band met het B embleem op de zijkanten stond.
Ten tweede, een Bedford vrachtwagen op 1/87 (mischien iets voor Fernand van Ferivan ???) Ten derde, allerhande nuttige kleinigheden die de afwerking van een baan toch zo mooi maken, zoals geperforeerde banken voor op de perrons, seinborden allerhande enz.enz. Het liefste zou ik ook nog graag L-waggons hebben.Nee, niet die van Jocadis, die alhoewel met wat inspanning (die rot-deurklinken) toch niet slecht ogen, maar ik bedoel qua afwerking zoals de M en de K waggons van OVB
Maar je wensen zijn een ding de realiteit is helaas anders.
hebben jullie ook zo van die wensen? laat het dan is weten. Als er voldoende modelspoorders hetzelfde wensen, vinden we mischien toch iemand........!!!
Peter  :I:I:I
Met vriendelijke groeten
Peter

bartie

Peter,
??n van je wensen kan je misschien zelf verwezelijken, namelijk de Bedford in 1/87ste. In modelspoormagazine nrs.26,27 en 28 staan verschillende manieren om die Bedford opje baan te krijgen.[:o)]
Groetjes,Bart.

Jurgen

Ik zou graag veel geld hebben om alle modellen die ik wil kopen ook degelijk te kunnen kopen. Veel plaats zou ook welkom zijn.
Sponsors, iemand? [:D][8D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

guy holbrecht

Bart,

In verband met die bedford in MSM moet je wel weten dat de opbouw op schaal 1/87 is. De cabine komt uit een Engels bouwpakket en daar is de schaal een tikkeltje anders (1/76) zodat de cabine eigenlijk wat te groot is. Dit valt niet op als je de Bedford ergens alleen parkeert op je modelbaan. Staat hij in een rij met andere modelvrachtwagens, dan valt het te groot zijn van de cabine wel op. Maar ja, liever zo dan eigenlijk helemaal niets. Dat was van begin af aan mijn uitgangspunt.

Groeten,
guy