Stationsgebouw "Boom"

Gestart door Peter, 10 mei 2013, 14:45:22 PM

marc goovaerts


Peter

Eindelijk het geduld kunnen opbrengen.

Heb de beide relingen voor de trap naar de andere perrons klaargekregen?
Nu nog enkel te schilderen/airbrushen in die blauwe kleur, en dan kan ik ze op hun plaats lijmen.  ;D



En een foto van het grote voorbeeld

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Zijn die leunigen "standaard" ergens te verkrijgen Peter, of was het "maatwerk"?

Dit zijn eigenlijk ook het type leuning dat ik zoek om enkele stukjes te voorzien van een borstwering op Vaerwegh Dok.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

#213
Frans, dit zijn leuningen van Weinert ref. 3252
De set bevat 84 cm van deze leuning maar wel in stukken van 14 cm.
Het grote voordeel is dat er een boorschlaboon bij zit zodat de voetjes van de reling altijd mooi in
de voorgeboorde gaatjes passen.

PS: ik heb nog een set over, indien iemand interesse heeft om die over te kopen..

Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Geschilderd en geweatherd, dus klaar om geplaatst te worden.

Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


philippe_007


dani

proper werk met die relingen.  De rest mag trouwens ook gezien worden, zeg !!

Dat "accidentje" met de foto's is eigenlijk normaal, als je foto's herschikt op PhotoBucket (of eender welke andere hosting) dan zijn al de links naar die foto's in je posts "gebroken" en moet je die opnieuw maken.  Dat is vaak een titanenwerk als je veel foto's had gepost.

Maar eind goed al goed.   mooi werk !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

#218
p
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

#222
Dit draadje mag van mij afgesloten worden.
De reden is simpel: Het stationsgebouw Boom (in H0 hé) is vorige week in andere handen overgegaan.
Indien de nieuwe eigenaar dit zou wensen mag hij verder gaan eventueel een nieuw draadje
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Zal nog een week wachten.....ben geleerd  ;)

Metpetergaathetbeter

wat is eigenlijk de bedoeling het te sluiten of het met de tijd te verwijderen ? Dit is toch een draadje te bewaren waard als inspiratiebron voor anderen,werkwijze en handelingen kunnen beginnende bouwers de nodige inspiratie en hoop bezorgen om iets als dit te bereiken. :-\