Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Whaaaauw : The end of the line !

Gestart door Paulogic, 09 mei 2013, 09:54:53 AM

Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

pabe


vyncky

Mooi! echt een pareltje. 7mm welke schaal is dit?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

SuSke

In het lijstje naast het filmpje vindt je de oplossing: 1/43 ( https://www.youtube.com/watch?v=EOcCpTOzXcA )

Ondanks de schaal 0 blijft het magnifiek.
Een uitdaging om dat soort dingen te maken in H0  :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Paulogic

Met dit idee wil ik zelf ook wel iets gaan doen. Kleine baan in mijn lievelings schaal (0), met wat beweging op
alsook zo'n RC truck of iets dergelijks. Zalig wat voor spel elementen deze man hier heeft gebouwd.

En mogelijke richtingen genoeg : bietenoogst, steengroeve, ... truck, bulldozer, transportband, smalspoor en normaal spoor,...

mvg,
Paul(ogic)

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jefftrack

Wat een geweldig baantje......wauw.

Jeffrey

Paulogic

Ja he... ik blijf er maar naar kijken. Mij al rot gezocht op het net naar eventuele 'kant' en klare rc onderdelen die ik zou kunnen overzetten naar zo'n wagentje maar
niets in die schaal... dus zal het compleet zelfbouw worden vrees ik. Mijn schoonvader heeft net zo'n mooi vrachtwagentje (Renaultje) dat perfect zou te gebruiken zijn.
Veel plaats onder de motorkap en onder de laadbak. Maar ok ik het hem kan ontfutselen???  ;)
mvg,
Paul(ogic)

conducteur

Daar bestaan toch machines voor?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum