Ook eventjes voorstellen

Gestart door viking, 07 mei 2013, 22:35:10 PM

viking

Dag allemaal,

ik ben Johan Michiels (Viking), en woon ten zuiden van Brussel in Halle.
Momenteel ben ik nog werkzaam voor het Ministerie van Defensie tot 01 augustus 2013, dan kap ik ermee en ga ik met pensioen.
Naast mijn account hier heb ik er ook een bij benelux en 3 rail overal Viking kwestie van herkenbaarheid voor de collega's die ik hier en elders tegen kom.
Ik ben verheugd ook hier zoveel bekend volk tegen te komen. ;D
Aangezien ik binnenkort meester ben van mijn agenda en tijdsbesteding zelf kan bepalen, kan ik de theorie en praktijk die ik in Göppingen heb opgedaan omzetten en een eigen baanplannen en bouwen. (einde mei ga ik mijn laatste seminarie volgen in GP) :)
Zal wel iets laten zien als er vraag naar is en als ik er iemand mee kan helpen.

Grts

Johan

Jurgen

Vraag? Helpen? Gewoon laten zien verdorie!  ;D

Welkom op het forum en zorg er vooral voor dat je het zwarte gat niet tegenkomt.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Citaat van: Jurgen op 07 mei 2013, 22:50:02 PM
Vraag? Helpen? Gewoon laten zien verdorie!  ...
Absoluut !
Veel succes, en laat ons meegenieten  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Welkom Johan, de schare  3-railers groeit gestaag :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Johan,

hoewel dikwijls aanwezig op het forum, maar met dit schrijven nu echt officieël aanwezig  :D ; welnu welkom op het forum en hopelijk hier een leuke, aangename tijd toegewenst !

Je ziet wel dat 2 tot 3 railers ook zonder problemen naast(en door)elkaar kunnen leven en posten, dit is de enigste manier om onze (gemeenschappelijke)hobby op een leuke en aangename manier te kunnen beleven !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 mei 2013, 09:40:40 AM
Johan,

hoewel dikwijls aanwezig op het forum, maar met dit schrijven nu echt officieël aanwezig  :D ; welnu welkom op het forum en hopelijk hier een leuke, aangename tijd toegewenst !

Je ziet wel dat 2 tot 3 railers ook zonder problemen naast(en door)elkaar kunnen leven en posten, dit is de enigste manier om onze (gemeenschappelijke)hobby op een leuke en aangename manier te kunnen beleven !

Groeten Peter ;)
Dat moet en is perfect mogelijk, zelfs in letterlijke vorm, daar is onze clubbaan het voorbeeld van, 2 en 3-rail rijden letterlijk naast mekaar, wel elk in een andere richting maar soit.

Ook van mijnentwege, welgekomen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 08 mei 2013, 18:16:25 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 mei 2013, 09:40:40 AM
Johan,

hoewel dikwijls aanwezig op het forum, maar met dit schrijven nu echt officieël aanwezig  :D ; welnu welkom op het forum en hopelijk hier een leuke, aangename tijd toegewenst !

Je ziet wel dat 2 tot 3 railers ook zonder problemen naast(en door)elkaar kunnen leven en posten, dit is de enigste manier om onze (gemeenschappelijke)hobby op een leuke en aangename manier te kunnen beleven !

Groeten Peter ;)
Dat moet en is perfect mogelijk, zelfs in letterlijke vorm, daar is onze clubbaan het voorbeeld van, 2 en 3-rail rijden letterlijk naast mekaar, wel elk in een andere richting maar soit.

Ook van mijnentwege, welgekomen!
En anderen zijn dan natuurlijk de tegendraadse  ;)  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Eres

Johan

Welkom op dit forum. Ik dacht ook dat ik tijd over zou hebben maar met de regelmaat van de klok kom ik tijd te kort

groet

Wim

Gerolf

Welkom op ons forum, Johan  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw