Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

forum app?

Gestart door TBCédric, 04 mei 2013, 13:54:35 PM

TBCédric

Het kwam ineens in mij op. Waarom geen app van het forum?  het is makelijker voor op mobiele apparaten  om het forum te lezen. en je bent sneller op het forum met een appp.


wie is er voor
wie niet
wie vind het een goed idee?


cedric
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

marc goovaerts

Het kan misschien een aanvulling zijn, maar het ene 'mobiele apparaat' is het andere nog niet.
Ik bewonder graag de foto's op dit foum, maar ze bekijken op een postzegelscherm zie ik niet echt zitten.

TBCédric

je kan dan ook die app op je tablet of I-pad downloaden he.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

PietB

Citaat van: piko(ho) op 04 mei 2013, 14:06:50 PM
je kan dan ook die app op je tablet of I-pad downloaden he.
Welke app Cedric?

gt Piet.

OlivierV

Op zich geen slecht idee, maar dat moet ook weer ontwikkeld worden, voor zowel Apples (iOS) & Android.

Meeste tablets en smartphones bezitten en browser en het forum is er wel op te bekijken, maar persoonlijk geniet een desk/laptop toch mijn voorkeur om op mijn gemak het forum te bekijken. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sattrickske

Ik zie hier niet meteen een voordeel in.  Dit forum gebruikt heel veel fotos en die bekijk je het beste met een gewone browser, en deze werkt dan weer perfect op een tablet.  Dus enkel de kleinere devices zoals de smartphones vallen een beetje uit de boot, maar daarvoor heeft dit forum dan weer een wap functie.
Neen, ik zie niet meteen de meerwaarde om hiervoor een app te maken; maar da's mijn persoonlijke mening...