Nog een niet zo nieuw lid

Gestart door Sattrickske, 03 mei 2013, 20:10:47 PM

Sattrickske

Citaat van: bossie op 04 mei 2013, 09:09:37 AM
Prima idee, met een pint toch zeker?
Eén pint :o?  Maak daar maar een paar trappistjes van... ;D
Citaat van: bossie op 04 mei 2013, 09:09:37 AM
Dat zijn interessante ontwikkelingen, zie ik hier een kleinserie fabrikant ontstaan?
Of wil je je ontwerp niet met anderen delen.
Kleinserie inderdaad! Ik heb een pak reizigerswagons en na de digitalisering van de locs, hebben deze nu een sleep nodig.  Want als ze alleen rondrijden is het maar triestig.
Ik ga de schakeling zeker met jullie delen, maar ze is nog niet helemaal klaar.  Dus nog effe geduld, 'k vermoed dat ik ze vanavond wel kan posten in een draadje hier...  Nog effe uitvlooien waar precies ik dat moet posten, ben nog niet helemaal thuis hier.

PietB

Citaat van: Sattrickske op 04 mei 2013, 09:20:00 AM
Nog effe uitvlooien waar precies ik dat moet posten, ben nog niet helemaal thuis hier.
Een goede plek lijkt me Modelspoor digitaal
Ga je ook iedere wagon met een sleper uitrusten of distribueer je het digitale signaal via een stroomvoerende koppeling door de stam wagons heen?
Ach ik lees het wel in je draadje over de decoder.

grt Piet.

Sattrickske

Ok thx, daar zal het dan komen...
Ik zou iedere wagon met een sleper uitrusten, dan zijn ze individueel bruikbaar en kunnen ze ook verlicht worden zonder dat er een loc aanhangt.  Ik heb de kosten eens bekeken voor een stroomvoerende koppeling tegenover een sleper; en de sleper haalt het op dit ogenblik (7.50€ tegen 10€).  Anders moet ik naar een starre koppeling gaan en één wagon uitrusten met een sleper; daar ben ik nog niet helemaal uit...

Geert

Ook welkom op dit forum. Vertel eens waar 'Sattrickske'  voor staat, of was die eerste S een eigenlijk een Z  ;D

Jou kende ik ook al van het 3 railforum. Zelfs al gereageerd op jou baan-draadje aldaar. Ik ben wel niet meer zo actief op dat forum, maar ik lees er wel regelmatig de besprekingen van Marklin modellen.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

dani

ook welkom, mateke !!!!

We gaan ons hier denk ik vrij rap thuis voelen, als ik de lijst met onderwerpen zo bekijk.
Niet dat ik een expert ben in electronica, maar ik speel graag met Arduino, Raspberry, Pc en zo .

Ah ja, en ook met treinen :-)


Komt helemaal goed !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Citaat van: Geert op 07 mei 2013, 17:53:16 PM
Ook welkom op dit forum. Vertel eens waar 'Sattrickske'  voor staat, of was die eerste S een eigenlijk een Z  ;D
Je slaat de nagel op de kop!  Nee grapje,  m'n maten noemen mij Patje of Trickske.  En ik was destijds ook actief op een forum voor satelliet ontvangers; vandaar werd er 'Sat' voor geplakt en die naam ben ik blijven gebruiken.