Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

bellejt

is juist Dani.Blij je weer op een forum te zien.

dani

jaja Johnny, als die gast "hierneffen" denkt me te kunnen dwarsbomen, is hij even "mispoes"
eerlijk gezegd voel ik me hier veel beter.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Ik denk dat het principe van de Delta-controller als booster ook ergens in een handleiding moet staan. Ik heb het ooit eens ergens gelezen, maar pas nadat ik mijn Delta-controller had verkocht.  ::) Het zou kunnen dat dit in de handleiding van de Control Unit (6021) staat.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

oetbeem

Hoe staat het er momenteel voor met je baan Dani?

Mvg Danny

banner by oetbeem, on Flickr

Dirky

met al de nieuwelingen hier geraak ik maar langzaam door de draadjes heen! :)

een propvolle tafel... dat zien we hier niet veel meer Dani...

of worden er nog sporen gecamoufleerd onder "bergen"?

dani

Danny : even een pauze wegens drukte op t werk en wat zorgen thuis
Dirk : er wordt nog een en ander weg gewerkt maar nu eerst al de infrastructuur afwerken en dan de scenery
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

vandaag is er dan wel weer goed nieuws...  een aantal nieuwe aanwinsten kunnen scoren via eBay.
Bij het stuurdtandrijtuig van de Coca Cola set ontbreekt een buffertje  (afgebroken) maar de verkoper merkte dit op bij het inpakken en mailde me wat te doen : verkoop annuleren, een compensatie of gewoon opsturen.   Ik antwoordde hem  "compensatie hoeft niet als het maar een buffertje is, maar het mag natuurlijk als je het zelf wil". 
Resultaat : een leuk extra setje ontvangen !!

1)  de  Coca Cola set  Märklin 4393



2)  de  Märklin  reclame set  Märklin 4390



3) bonusje : de bananenwagen set Märklin 4876 ( met ook een oude bestelwagen er bij)





Prettig detail : beide S-Bahn setjes  (1 en 2) hebben nog de originele decal setjes mee , alsook de handleidingen voor inbouw van verlichtingsstrips en de kortkoppelingen.


Ik denk dat er 2 lokomotiefjes op mijn baan heeeeeel erg blij gaan zijn.  Ik heb nog enkele  leuke  BR111'jes staan die daar volgens mij perfect mee overweg gaan kunnen.





(foto's even genomen van de verkooppagina's van eBay, ik maak later zelf wel eens pics van de setjes)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


dani

Thanks voor de link, Johnny !   Ik zal es gaan snuffelen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

gerard v

hoi dani

zijn mooie setjes

mvg gerard
lid van DBTHG

Johnnytrein

Bedankt voor de link  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Sattrickske

Hi Dani,

Is het een gewoon rond buffertje dat afgebroken is?  Ik heb er nog zo'n paar liggen: http://www.das-service.de/modellbahn-radsatz/h0/puffer-h0/h0-puffer.php

Maar coole service van de verkoper, een hele set ipv. een buffertje...

dani

@Patrick :  het is niet enkel het buffertje, er is ook een hoekje af van het plaatje waar de buffer is in geprikt.  Dus ik ga een beetje creatief moeten zijn.  Maar dat komt ooit wel goed.
Buffertjes heb ik nog liggen, dus met eeen stukje styreen of wat milliput lukt het.   Wel bedankt voor het aanbod !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Sattrickske

Ik kan ook een stukje 3D-printen als het moet...

Jurgen

Hoewel niet in mijn thema passend (Belgisch) zou ik ook ooit graag nog eens zo'n Coca-Cola setje aanschaffen. Nu heb ik hier nog een "Ei like it" setje liggen dat al enkele jaren het zonlicht niet meer heeft gezien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.