Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Dani's World - Een nieuwe adem...

Gestart door dani, 03 mei 2013, 10:40:18 AM

dani

Citaat van: SuSke op 15 april 2023, 22:48:45 PMDaar ga ik me beroepshalve niet over uitspreken  ;D

Ik bedoelde daarmee  enkel dat het grijze deel van de plank (helemaal dus) voorlopig beton voorstelt.

Maar ik was even mijn RAL kleurenkaart kwijt
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Citaat van: dani op 15 april 2023, 10:16:06 AMeuhhhhh.... De grijze ondergrond moet het beton voorstellen dus .
Maar die is nu nog niet vervuild, vandaar ...


Ow, ik had niet door dat het reeds grijs geschilderd was!  ;D
De structuur van het hout komt nog vrij goed piepen op de foto's, vandaar mijn vergissing waarschijnlijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

Citaat van: Jurgen op 16 april 2023, 12:12:47 PMDe structuur van het hout komt nog vrij goed piepen
Klopt...   Mijn scenery bouw is niet perfect zoals de goeroe's hier op het forum.
Het gaat me vooral om de idee er achter en de fun van het maken.
Ik voel me dan (letterlijk) weer in de 3de kleuterklas.

Dit stuk ligt dan ook op een minder goed zichtbare plaats van de baan
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Citaat van: dani op 16 april 2023, 14:43:47 PM
Citaat van: Jurgen op 16 april 2023, 12:12:47 PMDe structuur van het hout komt nog vrij goed piepen
Klopt...  Mijn scenery bouw is niet perfect zoals de goeroe's hier op het forum.
Het gaat me vooral om de idee er achter en de fun van het maken.
Ik voel me dan (letterlijk) weer in de 3de kleuterklas.

Dit stuk ligt dan ook op een minder goed zichtbare plaats van de baan


Oh, maar da's geen erg hoor. Ik wil je zeker geen slecht gevoel geven, integendeel. Ik zou het zelfs net hetzelfde gedaan hebben. Sterker nog, ik heb het ooit hetzelfde gedaan!

Ik had gewoon een stuk hout, grijs geschilderd, gemonteerd tussen de "heuvels" en dat was mijn kronkelende baan. En ik herinner me dat de houtstructuur niet zo hard opviel, dus ik was tevreden.
Waarschijnlijk heeft de foto alles gewoon wat uitvergroot en dat is geen erg. Ik weet dat ik me toen geamuseerd heb en ben er zeker van dat jij dat ook hebt gedaan. En wees maar zeker, ik heb toch enkele jaren genot gehad van mijn creatie.  :) Op een bepaald moment heb ik het gewoon gedemonteerd en enkele jaren later ben ik verhuisd. Dat stuk hout moet hier trouwens nog ergens liggen, de vraag is alleen waar...  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.