Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

minder bekende merken

Gestart door Quadran, 29 april 2013, 20:07:22 PM

Koen

Citaat van: Quadran op 09 maart 2017, 18:42:48 PM
https://www.modelbouwled.nl/contents/nl/d1201_Light_Night.html

Helaas heb ik het gevoel dat deze leverancier niet betrouwbaar is.
Veel gebeld, gemaild - steeds beloftes maar tot op heden nog niets ontvangen (bestelling januari) - de goederen zijn wel betaald  :-[

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 28 februari 2018, 11:42:18 AM
- steeds beloftes maar tot op heden nog niets ontvangen (bestelling januari) - de goederen zijn wel betaald  :-[

Koen,
Ik heb mijzelf wel de goede gewoonte aan gemeten om zulke aankopen enkel met PayPal te betalen...
Ze moeten dan wel op hun centen wachten maar zijn zeker dat ze die krijgen, en jijzelf hebt ook de zekerheid dat jouw goederen verstuurd worden.
Bij het minste protest van U naar PayPal wordt hun geld ingehouden tot jij laat weten dat je de goederen ontvangen hebt, en dat weten zij...

;)

btw; als ze geen mogelijkheid bieden met PayPal te betalen koop ik er gewoon niets!

Koen

Dag Rudy,

Ik heb er met Paypall betaald. Alleen heb ik te veel vertrouwen gehad en niets gemeld.
Ik had beter moeten weten  :-[.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 28 februari 2018, 13:01:01 PM
Dag Rudy,

Ik heb er met Paypall betaald. Alleen heb ik te veel vertrouwen gehad en niets gemeld.
Ik had beter moeten weten  :-[.

Groetjes,
Koen

Ik zou het desondanks toch nog melden aan PayPal, misschien doet het hun nadenken in verband met volgende betalingen via PayPal van andere klanten.
Het is tenslotte Uw geld niet? en uw betaling staat zoiezo geregistreerd bij PayPal.
Ze kunnen veel bekomen hoor, maar idd, als je niks meldt....
En in geval van verzekeren zij en betalen zij je terug.

;)

Koen

Bedankt voor de info. Ik ga dit zeker doen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

adrievans

Citaat van: Rangeerduivel op 28 februari 2018, 12:08:09 PM
Citaat van: Koen op 28 februari 2018, 11:42:18 AM
- steeds beloftes maar tot op heden nog niets ontvangen (bestelling januari) - de goederen zijn wel betaald  :-[

Koen,
Ik heb mijzelf wel de goede gewoonte aan gemeten om zulke aankopen enkel met PayPal te betalen...
Ze moeten dan wel op hun centen wachten maar zijn zeker dat ze die krijgen, en jijzelf hebt ook de zekerheid dat jouw goederen verstuurd worden.
Bij het minste protest van U naar PayPal wordt hun geld ingehouden tot jij laat weten dat je de goederen ontvangen hebt, en dat weten zij...

;)

Ik bewaar ook altijd de e-mails over en weer totdat er daadwerkelijk geleverd is , is toch bewijsmateriaal.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Koen

Inderdaad Adrie.
Dat doe ik ook altijd maar het is weer een hele hoop miserie om alles rond te krijgen. Eigenlijk wel spijtig dat het zo moet lopen. Een eerste bestelling en dan dit ...

Enfin,
Ik ga vandaag nog een klacht neerleggen bij PayPal en dan maar afwachten.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

BC911

Beetje spijtig Koen, ik had mijn gelijkaardige ervaring hier in het draadje reeds gepost ... Ook nooit wat van gezien, maar wel gewoon centjes terug gekregen via Paypal.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Koen

Oei, dat is minder. Ik heb ook een klacht bij Paypal neergelegd. Ik hoop dat ik toch de materialen zou kunnen krijgen.
Ik begrijp alleen niet dat Paypal niets onderneemt tegen dergelijke bedrijven.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

MoVi

Ronald Visser

Hans Reints

Ja op pagina 4 en 5 ;D
Dinnissen in Overloon nl veel militairspul.
Dit forum is net een lopend buffet. Je neemt wat je lekker vind en de rest laat je liggen.

arnaud

Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Rangeerduivel

Door de laatste pagina van dit draadje nog eens diagonaal door te lezen kwam ik opvolgende uit...
Citaat van: Koen op 28 februari 2018, 18:20:52 PM
Ik ga vandaag nog een klacht neerleggen bij PayPal en dan maar afwachten.

Hoe is dat dan afgelopen Koen?

;)

MoVi

seinhuis Mortsel en nog andere modellen zijn te vinden op

http://www.alsacast.nl

Ronald Visser

edit
(ik zie : is al eerder genoemd)
Ronald Visser

Metpetergaathetbeter