Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

minder bekende merken

Gestart door Quadran, 29 april 2013, 20:07:22 PM



Quadran

 

Quadran

 

arnaud

Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen



BC911

Ik weet niet of er hier andere zijn die ervaring hebben met deze site hierboven, maar een tijdje terug heb ik daar eens iets besteld en nooit gezien. Ik kreeg wel een bevestiging dat het verzonden was, maar verder niets meer vernomen. Geen enkele reactie op mails, en zelf toen ik via Paypal klacht had ingediend geen enkele reactie van deze verkoper ... :(
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

SirGresley

Arnaud, RT diorama is wel alles 1/35!!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

59erke

Citaat van: BC911 op 09 maart 2017, 19:27:32 PM
Ik weet niet of er hier andere zijn die ervaring hebben met deze site hierboven, maar een tijdje terug heb ik daar eens iets besteld en nooit gezien. Ik kreeg wel een bevestiging dat het verzonden was, maar verder niets meer vernomen. Geen enkele reactie op mails, en zelf toen ik via Paypal klacht had ingediend geen enkele reactie van deze verkoper ... :(

ik koop mijn leds meestal via ledbaron (e-bay) nooit problemen mee gehad
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Daar heb ik ook goede ervaringen mee, maar hier was het een module om leds op aan te sluiten waar ik interesse in had. En daar is dus spijtig genoeg nooit iets van gekomen ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...


arnaud

Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

WAJ Janse

http://www.kreamodellismo.com/

Leuke deuren en ramen; geven een zuidelijke sfeer vind ik. Waarschijnlijk ook best bruikbaar voor een
Belgisch of Frans georiƫnteerde baan.
Daarnaast leuke bomen, voor schappelijke prijzen.
 

mdvholland

https://www.modellkreationen.de/produktkategorie/modellbau/

Fraaie gelaserde muren; daken met diverse typen dakpannen, dakvorsten. Echt mooi spul. Ook in N en Z(!)