Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Werken met pluimkarton

Gestart door Val-Rikard, 25 april 2013, 06:35:13 AM

marc goovaerts

Heel mooi. En inderdaad, foto's met echt daglicht geven alles veel beter weer.

Val-Rikard

Bedankt voor de lovende reacties,  :) :) :) :)  Op de vraag of ik mee doe aan de minibaantjes wedstrijd antwoord ik jammer genoeg nee. :'( :'( :'( :'( Belofte maakt schuld, niet waar. Ik beloofde aan mijn madam een editie over te slaan... Je moet weten dat ik gedurende een kleine 2 jaar de living in beslag nam om het baantje te bouwen. Ik vraag mij ook af of ik nog in competitie kan deelnemen in de  toekomst, ik ben namelijk medewerker van MSM. Hoe dan ook zal ik zeker in de toekomst niet op mijn spreekwoordelijk gat blijven zitten. Ik heb niet voor niets de hobby hernomen na 15 jaar inactiviteit, Ik denk dat de bron nog helemaal niet droog is, ver van. Ik heb nog vele zotte ideeën ... ;) ;D ;D

doomslu

Je kan misschien wel deelnemen als jurylid?  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Val-Rikard

Graag, al heb ik zeker de waarheid niet in pacht, het lijkt mij wel leuk :) :) :)

Val-Rikard

#19
In de reeks werken met pluimkarton ben ik bezig met het artikel voor de maand juli.
Dat zal gaan over het nabootsen van kalksteenrotsen. Hieronder zie je alvast een voorproefje. 8)





Martin Welberg

Met foamboard  ??? Knap stukkie werk..

Steven123

Indrukwekkend, je hebt duidelijk gevoel voor detail  ;)
groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Steam.N

Rik, alweer indrukwekkend !!!
Nooit, vóór ik je minibaantje zag, er aan gedacht om hiervoor pluimkarton te gebruiken ...
Prachtig, zéér realistisch !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

arnaud

Heel niewsgierig deze artikel te lezen  :)
Voor september?
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Val-Rikard

Citaat van: arnaud op 03 juli 2013, 14:02:56 PM
Heel niewsgierig deze artikel te lezen  :)
Voor september?

Op het rotsmassief is intussen een speleoloog naar de grotingang aan het klimmen...  :o



:) ;) ;D



evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Koen

Knap Rik.
Mijn kinderen zijn verzot op dergelijke taferelen en hebben gevraagd dit zeker op mijn baan te integreren  :). Beide doen aan rotsklimmen en alpinisme.
De oudste is voor anderhalve maand naar het hooggebergte in Zwitserland, Oostenrijk, Italië en Frankrijk.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

marc goovaerts

Mooi Rik. De binnenkant van de grot kan je bij Modellbau Luft vinden. Of als voorbeeld om na te maken...

tonycabus

Is dat Evan niet in dat gele pakje met de helm???  ;)
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Hallo Tony

Dat is goed nieuws je,nog eens hier te zien. :) :) :)

Die gele lijkt inderdaad (van ver) op Evan
Met vriendelijke groeten
Peter