Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Willem Alexander anders......

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 april 2013, 16:31:19 PM

Metpetergaathetbeter


PietB

Ja en zwaar in geknipt en feitelijk te gek voor woorden.
Er zal wel iemand een bedoeling mee gehad hebben, zoals eerder gezegd ik ben geen monarchist maar ik vind dit the limit.
En dat het op een Nederlands forum staat, och ja in Nederland geld de vrijheid van menings uiting.
Maar in mijn optiek hoort bij een mening ook een eigenaar van die mening.
En die verneem ik niet bij dit filmpje.
Ik vind dit walgelijk.

Van mij mag er tegen de maker, als die te achterhalen is, worden opgetreden.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

ik denk dat W.Alexander wel een symphatieke kerel is die heus wel te vinden is voor een geintje, misschien zit hij nu ook wel te lachen met dit filmpje. ??? ::)
Trouwens met de man met de pet kan wel gelachen worden, deze mensen beschouwen zich ook als gewoon en mag daar dan niet ....... :o
In Belgie hebben we zelfs een stripverhaal (Albert en co) die verschijnt in de S....(geen reklame maken), trouwens zijn zelfs al stripboeken van uit,
hier kan dus duidelijk meer zonder op de schenen te schoppen ?

Groeten Peter ;)

Jurgen

Ach Pieter, dit is gewoon een vorm van humor. Of de humor geslaagd is, dat is een andere zaak. Waarom zou je hiervoor iemand moeten vervolgen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dirky

net van plan zowat dezelfde bemerking te geven Piet. Bij ons in België gaat het er soms erger aan toe...

Prins Filip heeft al harder te verduren gekregen  :)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirky op 19 april 2013, 20:31:45 PM
net van plan zowat dezelfde bemerking te geven Piet. Bij ons in België gaat het er soms erger aan toe...

Prins Filip heeft al harder te verduren gekregen  :)

Volgens mij volg jij niet helemaal de aktualiteit ik dacht dat er veel meer gelachen en gespot werd met zijn jonger broertje ?

Groeten Peter ;)

Dirky

Inderdaad, nooit aan gedacht. Ergens associeer ik dat broertje met alleen maar domme dingen en vergeet ik dat men feitelijk ook lacht met hem... ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirky op 19 april 2013, 20:37:58 PM
Inderdaad, nooit aan gedacht. Ergens associeer ik dat broertje met alleen maar domme dingen en vergeet ik dat men feitelijk ook lacht met hem... ;)

Dit vind ik één van de meest eerlijke reacties ooit op het forum en waarvoor proficiat ! Zo zie je maar iedereen maakt zich er schuldig aan bewust of niet !  ;D

Groeten Peter ;)

PietB

Citaat van: Jurgen op 19 april 2013, 20:29:43 PM
Ach Pieter, dit is gewoon een vorm van humor. Of de humor geslaagd is, dat is een andere zaak. Waarom zou je hiervoor iemand moeten vervolgen?
Nou ik zou bijna denken dat het een bewuste actie is om hem onderuit te halen.
Bij ons in Nederland heeft hij een tijdje de bijnaam "Prins Pils", ja het is een geloofsgenoot van mij, zou je kunnen zeggen.
Maar er verschenen in zijn studietijd veel foto's in de roddelpers van de prins met een pint in zijn handen of in iedergeval meerdere pinten onder handbereik.
Ook is hij een keer bij een verkeersongeval betrokken geweest.
Toen stonden de kranten bol met teksten als: "Zou er drank in het spel kunnen zijn?" en dergelijke.
En als er dan zo'n filmpje verschijnt waar de prins als een zatlap, die nauwelijks uit zijn woorden kan komen, wordt neergezet is dat in mijn optiek geen humor meer maar kwade opzet om de man te beschadigen.
Het filmpje verscheen trouwens het eerst op facebook op de pagina van Blend TV een bedrijf dat voor nogal wat radicale tv programma's werkt of heeft gewerkt.
Maar enkele Belgische nieuwssites (oa humo, vtm, nieuwsblad en livetoday)zagen er direkt brood in.
Google maar eens op "prins dronken interview", opvallend in dat in de google hits op de éérste pagina geen enkele Nederlandse site te zien is.

Ik ben toch bang dat de maker hier echt andere bedoelingen mee heeft gehad.
Humor is leuk, maar karakter beschadigen gaat mij te ver.

grt Piet.

argilla

Ah ja dat is zoals met alle koningshuizen.
Weet je wel....door God gezonden ( volgens Trix toch) om zichzelf te verrijken en om  het " gepeupel"  iets bij te brengen . Volksverheffing zeg maar.  :'(

De show must go on.
Als die maker(s) van het interview er iets mee wilde bedoelen of aantonen ...geef hem een standbeeld. :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ach, en dan nog, waarom heb je een koning nodig hé. 't Is gewoon een overbetaalde persoon om af en toe eens een handtekening te zetten en af en toe zenne kop eens ergens te laten zien.
Ik kan dat ook hoor en voor véél minder geld! Maar nu balanceer ik op het randje van de regels van dit forum dus laat ik het hier maar bij.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

Hier moesten ze niet eens trukeren om een dronken interview te hebben, in België hadden we een minister die er in uitblinkte.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Ludwig

Toch goed gelachen met het filmpje. ;D
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

gardevil

Vond het ook niet slecht ;) Humor moet kunnen en wat dat betreft zijn er eigenlijk geen taboe's. Of het nu gaat om 'jan modaal' of om gekroonde hoofden.

Er is maar een voorwaarde het moet om de humor gaan.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Kautenbach

....misschien eens alle opmerkingen in een nu nog te schrijven nieuw koningslied vatten, hahahah, daar gaan we weer hoor, 17 miljoen mensen.. :-[ :-[ :-[ :-[