Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 125

Gestart door Peter, 19 april 2013, 10:02:46 AM

doomslu

Citaat van: Kris op 03 mei 2013, 20:16:46 PM
Hallo,
Het huidig nummer eens doorgenomen , wat mij de laatste tijd opvalt is dat het magazine zich meer en meer uitsluitend toelegt op landschapsbouw , bouwen, verbouwen ...  van rollend materieel komt er nagenoeg niet meer in voor , spijtig
Kris
Deze klacht gaan we doorsturen naar de fabrikanten.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

moeten natuurlijk mensen zijn die iets (ver)bouwen van spoormateriaal , en die bereid zijn er een artikel over te schrijven hoewel ik dat eigenlijk ook wel een beetje mis !

Groeten Peter ;)

Fraai nr, diverse onderwerpen en mooie banen (trouwens fraai voorblad !

doomslu

Oeps, ik heb niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over besprekingen van rollend materieel, maar blijkbaar gaat het over verbouwen van rollend materieel.
Ligt niet zo voor de hand. Er moeten inderdaad eerst mensen zijn die het doen, en het nog kunnen laten zien ook...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ceuleer

Kan er eens geen uitgebreide test gedaan worden tussen de oude en de nieuwe mehano class 66/77 ?
Ik ben een beetje benieuwd naar de verschillen van binnenwerk en verlichting.
Misschien kan de class 66/77 van esu er ook bij in de test.....

railman56

dit is ook wel het nadeel van die super gedetailleerde modellen van tegenwoordig. er valt nog weinig of zelf helemaal niets meer aan te verbouwen  >:(
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

PeterC

Tijdens een bezoekje aan mijn vader de Carrefour eens binnengewipt en ja een stapel MSM's en eentje was er voor mij.
Lezen?  Zal voor tijdens mijn 'ik-moment' zijn in het kleine kamertje wegens (weeral eens) veel te druk  :( :( :(

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

en aan mij ?
groeten Peter ;)

PeterC

#97
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 mei 2013, 21:55:30 PM
en aan mij ?
groeten Peter ;)

Ik heb speciaal voor jou volledig de winkel doorgelopen om je te vinden (en was van plan om je te laten uitroepen indien ik je niet had gevonden  ;) ).  Normaal ga ik slechts naar twee rayons: de boekskes en de wijn  8) 8) 8)


[Edit] Vlug eens doorgebladerd en inderdaad meer en meer landschapsbouw, wat mij meer en meer motiveert om toch een abonnement te nemen (en de Duitse boekskes wat meer links te laten liggen).
Groetjes, Peter


SuSke

Hier is het eerste nummer van het hernieuwde abonnement ook mooi in de bus gevallen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Wie is "Even" Daes? Staat zo bij de foto van zijn baantje.  ??? ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Das die leuke smalle, toffe kerel.....

Hij moet niets meer bouwen, gewoon naar een tentoonstelling gaan en gewoon de prijs afhalen...en opgelost :D :D :D :D :D

modeltreinbart

Gisteren ook mijn boekje al gaan halen in de kranten winkel , nu nog de tijd nemen om het te lezen. Maar op het eerste zicht ziet het er weer goed uit.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

evan

Hier is hij ook binnengekomen!

Leuk dat The High Line op de cover mag staan.

Een contente smalle Even... euh Evan ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Ik zit hier mateloos te genieten van dit nieuwe nummer:
- prachtige banen (High Line, natuurlijk (om bij weg te dromen), Gluck Auf, Kaai F)
- technische info (Rik Beton (sta te springen om dit eens uit te proberen), Marcel Ackle's verval (om je vingers van af te likken), Emmanuel's zinken dak
- spoorwegen thuis
- ...
Alweer een super tof nummer. Thanks, Luc & Co !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Val-Rikard

Citaat van: Steam.N op 04 mei 2013, 23:42:05 PM
Ik zit hier mateloos te genieten van dit nieuwe nummer:
- prachtige banen (High Line, natuurlijk (om bij weg te dromen), Gluck Auf, Kaai F)
- technische info (Rik Beton (sta te springen om dit eens uit te proberen), Marcel Ackle's verval (om je vingers van af te likken), Emmanuel's zinken dak
- spoorwegen thuis
- ...
Alweer een super tof nummer. Thanks, Luc & Co !

Bedankt voor je positieve reactie, leuk als iemand dit ook wil proberen. :) :) ;)