ACME in Düsseldorf - Intermodellbau 2013

Gestart door eve, 10 april 2013, 10:50:12 AM

eve

Ze zijn er, maar waarmee ? Aan de aanwezigen : graag bericht.



Erik

OlivierV

metpetergaathetbeter zal het wel weten, hij gaat met nog 2 leden van de club geloof ik.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rgp

In Dusseldorf zult ge niet veel vinden ;)

Maar in Dortmund zijt ge aan het juiste adres

Roland

eve

Oeps : slipper !!! Moet idd. Dortmund zijn !!!

Erik

Jurgen

Maar ondertussen is er nog steeds geen antwoord hé.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Mattias

Oei...

Ik zie dit topic nu pas.
Kben er donderdag gepasseerd, maar omdat ik geen directe dingen op mijn verlanglijst van ACME had staan, ook niet echt mijn ogen op gezet.
Ik zag wel een ECR 186 in de vitrine staan  :)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

janieburton

Besparing op personeel ;), de nieuwste trend : als je informatie wilt "zoek het zelf uit" :o  ::)

 

Metpetergaathetbeter

#7
ik wil wel een vorzetje  geven als je het draadje Dortmund naslaat plaatste ik enkele linken, was er een van Ralf bij en ik dacht die wagons bovenaan. Daar loc's van ACME mij eigenlijk niet zo interesseren ken ik er ook niet genoeg van om te schrijven wat nieuw was. Veel fabrikanten lieten zich verleiden om eerder uitgebrachte wagons en loc's te laten zien in de vitrine (lees vooral Heris! met die M6'en die anderen op de markt brachten)

Groeten Peter ;)

ERVIN

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 april 2013, 16:12:44 PM
Veel fabrikanten lieten zich verleiden om eerder uitgebrachte wagons en loc's te laten zien in de vitrine (lees vooral Heris! met die M6'en die anderen op de markt brachten)

Groeten Peter ;)

Ik blijf dit echt vreemd vinden , het is precies of de fabrikanten het niet durven met iets geheel anders op de markt te komen , ik heb foto's van wagons ( goederen) van het grootbedrijf die ik heel graag in model zou willen zien verschijnen , maar niet alleen goederen hoor , ook  met reizigersmateriaal is het eigenlijk maar pover gesteld .

Ik ben werkzaam in de chemie , als wij nooit research zouden doen naar compleet nieuwe produkten , en als iedereen altijd maar dezelfde produkten zou maken , dan waren onze deuren allang gesloten vrees ik , soms moet je gewoon je stoute schoenen aantrekken en volledig tegen de stroom ingaan , niet de kudde blijven volgen , maar innovatief zijn , mijn baas heeft al enkele malen  met zijn hoofd tussen zijn handen gezeten als ik met iets afkwam , maar enkele maanden later was hij daar met de schouderklopjes , is altijd leuk natuurlijk.  :D

Dus fabrikanten , komaan mannen , kom uit je luie stoel en verras ons....  ;)

Metpetergaathetbeter

Ja meer fabrikanten, meer modellen, meer tijdperken, kleurstellingen,....enz steeds minder (minder jongeren)modelspoorders ,steeds meer details (sommige onnodig), steeds duurder, enz...steeds meer crisis zal ongetwijfeld meespelen vandaar dat sommigen op veilig spelen, trouwens wagons gezien die ik nog niet eerder te zien kreeg. Ongetwijfeld zijn we met velen die nu net die wagen zouden willen die nu niet gebouwd wordt en een andere die wel gemaakt wordt waarmee je een ander blijmaakt !

Groeten Peter ;)