Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

SpoorwegJournaal

Gestart door n/a, 19 januari 2006, 15:38:17 PM

DelticPower

#60
Hoi Gerolf, volgens mij is de interesse in het Spoorwegjournaal danig verminderd doordat het blad steeds meer het grootbedrijf de bladzijden vulden en de modelbouw er steeds kariger van af kwam. Vooral de onderwerpen van Ger Moes en mederedacteuren werden gemist. Toen ben ik ook afgehaakt. Met voornamelijk grootspoor is het moeilijk opboksen tegen Railhobby en Railmagazine. Nu gaan ze in NL ook de Belgisch/Luxemburgse uitgave uitbrengen. Dat geeft in totaal weer meer abonnees en zodoende meer stabiliteit voor die uitgave.
Groeten van Jan

Gerolf

#61
De laatste edities heb ik ook gelezen. Veel modelbouw zat er inderdaad niet (meer) in.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

#62
In het dik 20-jaar nummer van SJ (een gemeenscapelijk belgisch-nederlands nummer dacht ik) stond er in de geschiedenis van SJ dat de interse in de Nerderlands versie niet meer dat was.
Tom

ERVIN

#63
Ik begin mij een beetje te ergeren aan jou onzin dampflok, en dat is niet de eerste keer, als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan!!![:(!]

wisselstromer

#64
we hebben thuis ook altijd SJ gehad maar toen msm kwam zijn we dat beginnen kopen omdat dat toch meer voor de modlebouwer was
als ik in de boekenwinkel sta bekijk ik nog steeds we Sj want er staan altijd wel mooie fotos en weetjes in

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

#65
Op de Duitse forums waar ik lid van ben, mag je ??n keer een misplaatste opmerking plaatsen, waarna een verwittiging volgt. Bij de volgende ga je er onheroepelijk uit. (blokkeering IP-adres)
Dus een goede raad: matig je toon. We spreken hier over onze hobby, en laten we het als dusdanig aangenaam houden voor iedereen.
Met vriendelijke groeten
Peter

benny m

#66
ik koop ze alle drie zowel msm als sj en op de baan
ze zijn alle drie goed tis tgeld waard vind ik
 

ysbeer

#67
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik begin mij een beetje te ergeren aan jou onzin dampflok, en dat is niet de eerste keer, als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan!!![:(!]




                          ??????????????????
wim ysbeer

ERVIN

#68
Hoi Wim(Ysbeer)blijkbaar heeft Dampflok zijn bericht verwijdert, vandaar dat je er niet meer aan uit kan, ik weet zelf al niet meer waarom ik toen dit bericht heb geplaatst, wat ik wel weet is dat die Dampflok al een hele tijd niets meer heeft gepost, reden is mij niet duidelijk.

Jurgen

#69
Had die geen ban gekregen?
Nadien is hij onder andere namen beginnen berichten plaatsen, iets als Hovac enzo. Wat er toen mee gebeurd is weet ik niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

#70
Ja Jurgen, ik dacht ook dat ze hem hier buiten gekieperd hadden, maar was er niet zeker van, ik weet wel nog dat hij op iedereen kritiek had en dat hij bepaalde modelbouwzaken de hemel inprees.