Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Jorisco

Gestart door argilla, 03 april 2013, 09:09:36 AM

argilla

afgelopen slechts één lot niet gehaald. Toch wreed kontent. Voor die prijs kan ik ze niet kopen in de reguliere handel zelfs niet als je de extra moet bijbetalen.  :D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Steam.N

Acht loten gehaald.   :)
Erg blij: het lot dat ik zeker wilde, heb ik gehaald, en bovendien werd voor de andere loten meestal niet overboden.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

wisselstromer

ik hbe mijn lot binnengehaald :-)
een blikken O wagon van marklin
mijne nieuwe pennenhouderbak voor op mn bureau
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

6 loten gehaald en niet volledig content, er zijn er die de winkelprijs betaald hebben,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

gardevil

5 loten binnen, al bij al voor een redelijke prijs.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

argilla

Citaat van: philippe_007 op 09 april 2013, 11:19:08 AM
Tja,
ophalen op dinsdag, lukt niet, zal dus ook moeten passen  :(

als je dit op voorhand had laten weten had ik deze voor u opgehaald en doorgestuurd via Kiala 007  ;) Als we MSM leden kunnen helpen, nietwaar 
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ToThePoint

Heb ook geboden op een portaalkraan en geen gewonnen  :'(
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

stefan

@ tothepoint  waren de portaalkranen geen loten van 2 kranen ? misschien heeft er iemand 1tje over voor U.

argilla

en de rekening ? want als we dit nu nog moeten overschrijven zoals de vorige editie, en het is afhalen dinsdag a.s. vrees ik dat het geld niet is waar de veilingmeester het wil,   het duurt enkele dagen en der zit een zat-  en zondag tussen.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ToThePoint

Citaat van: stefan op 10 april 2013, 16:52:29 PM
@ tothepoint  waren de portaalkranen geen loten van 2 kranen ? misschien heeft er iemand 1tje over voor U.

Die werden idd per 2 geveild. Zullen zien wat er uit de bus komt hé.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

eve

Citaat van: argilla op 11 april 2013, 08:24:28 AM
en de rekening ? want als we dit nu nog moeten overschrijven zoals de vorige editie, en het is afhalen dinsdag a.s. vrees ik dat het geld niet is waar de veilingmeester het wil,   het duurt enkele dagen en der zit een zat-  en zondag tussen.

Electronisch overschrijven (PC-bankieren) zou normaal in real-time moeten gebeuren...
In het nederlands : de ontvanger krijgt het bedrag op zijn rekening geschreven op het ogenblik dat jij intikt : OK, betaal...

Erik

erik de noorman

Ooit al eens afgevraagd wie hier uiteindelijk de dupe van is van zo'n afspraak en uiteindelijk de rekening betaalt.
De ene zijn dood is de andere zijn brood zeker.

Erik. :(

argilla

Citaat van: eve op 11 april 2013, 10:24:35 AM
Citaat van: argilla op 11 april 2013, 08:24:28 AM
en de rekening ? want als we dit nu nog moeten overschrijven zoals de vorige editie, en het is afhalen dinsdag a.s. vrees ik dat het geld niet is waar de veilingmeester het wil,   het duurt enkele dagen en der zit een zat-  en zondag tussen.

Electronisch overschrijven (PC-bankieren) zou normaal in real-time moeten gebeuren...
In het nederlands : de ontvanger krijgt het bedrag op zijn rekening geschreven op het ogenblik dat jij intikt : OK, betaal...

Erik

klopt ook Eve,  alleen  in geval van ING naar ING bank maw als beide bij dezelfde bank zijn. De ondervinding leert als je bv van ING naar Belfius moet of andere Fortis enz.... het tot  3 dagen duurt. Zelfs met PC bankieren.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

stefan

er stond dat het ten laatste woensdag moest overgeschreven zijn. Dus dan zou het daar wel zeker ten laatste maandag moeten zijn.

mvg stefan

bollen neus

Betaling voor 16.00 uur binnenland is normaal de dag nadien gestort.(zo heb ik al meerdere malen ondervonden) Je moet wel kijken of het al gestort is natuurlijk, anders heeft het echt geen zin. ;)