Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Jorisco

Gestart door argilla, 03 april 2013, 09:09:36 AM

Jurgen

Citaat van: bellejt op 08 april 2013, 16:06:22 PM
ik vermoedelijk ook in niemand zijn vaarwater met 1272-2070.


Ik heb het lot eens opgezocht en sta versteld van de uitleg. Ik wist niet dat deze modellen in onderdelen geleverd werden aan de handelaars.   ???:o
Maar euh, € 103 zonder de bijkomende kosten, dat vind ik niet niks. Ik zou het nog niet gratis gewillen hebben, daaraan zie je dat we allemaal toch verschillende smaken hebben hé.  ;D
Ik ken de gangbare prijzen niet voor dit model, maar is dat echt zo veel? Je mag het desnoods via PB doorsturen hoor.



Om even duidelijk te maken wat mij interesseert: de winkelvitrines. Niet die van Märklin, die kosten te veel naar mijn goesting. Toch is er al iemand die een bod gedaan heeft op zo'n "langzugvitrine". Het bod staat op € 424,00, met veilingkosten en BTW bij komt dat op meer dan € 600,00!  :o :o
Ik weet dat je de naam mee betaald, maar dit is toch net iets te veel van het goede.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

ik ben overboden op al mijn loten die ik hier heb gegeven. Is dit om mij te klo.....misschien, of omdat ik het hier juist gepost heb ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Nergens aan geweest, maar net nadat ik vertelde dat ik voor de winkelvitrines ging behalve die van Märklin is er op bijna alle vitrines ineens een bod gedaan.
Maar ik wacht nog steeds af, eerst zien wat men op het laatste moment nog gaat forceren want dan verwacht ik nog een biedoorlog.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eve

Citaat van: argilla op 09 april 2013, 08:33:22 AM
ik ben overboden op al mijn loten die ik hier heb gegeven. Is dit om mij te klo.....misschien, of omdat ik het hier juist gepost heb ?

Overdrijvende satirische modus : wij zijn wel het centrum van de wereld, maar daarom niet de hele wereld...

Maw : Ook niet-MSM-forumleden kunnen bieden.

Erik

Mattias

Er staat ook niet direct iets bij wat mij aanstaat, dus aan mijn kant ook niet geboden...  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

philippe_007

Tja,
ophalen op dinsdag, lukt niet, zal dus ook moeten passen  :(

stefan

Nog een vraag waar ik op hun site het antwoord niet van vind. Waar moeten de gewonnen loten opgehaald worden is dat op hun hoofdzetel of ?
En wanneer moet je deze gaan halen?

mvg stefan

janjozef

Af te halen in Berchem dinsdag 16 april van 9 tot 14 uur
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

janjozef

Citaat van: argilla op 09 april 2013, 08:33:22 AM
ik ben overboden op al mijn loten die ik hier heb gegeven. Is dit om mij te klo.....misschien, of omdat ik het hier juist gepost heb ?

Ik heb enkel op 1 portaal kraan extra geboden, en als het je een troost mag wezen ik ben ook meer dan de helft kwijt, nu ja ik kan nog eens bieden maar de meeste zaken worden dan te duur

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

Citaat van: janjozef op 09 april 2013, 12:57:24 PM
Af te halen in Berchem dinsdag 16 april van 9 tot 14 uur

Staat volgens mij toch duidelijk vermeld bij elke veiling, samen met de kijkdag en uiterste betalingsdatum:

CiteerLet op! Indien 5 minuten vóór het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht op dit kavel, wordt de veiling voor deze kavel met 5 minuten verlengd.

Let op! Uw inloggegevens zijn uw facturatiegegevens, na toewijzing zijn deze onwijzigbaar.

Let op! Einde veiling vanaf 17:00, kavels worden chronologisch afgesloten, naast de kavelinfo ziet U de juiste sluittijd.

Kijkdag: uitsluitend op donderdag 04 april 2013 van 09.00 tot 12.00, Grotesteenweg 375 b1 te 2600 Berchem

Betaling: betalingsopdracht uiterlijk woensdag 10 april 2013 op rekeningnummer 001-4161545-30 met vermelding van uw klantnummer

Ophaling: uitsluitend op dinsdag 16 april 2013 van 09.00 tot 14.00, Grotesteenweg 375 b1 te 2600 Berchem
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stefan

oei inderdaad staat er eigenlijk vrij duidelijk. Heb percies verkeerd gekeken of er over. Is eigenlijk de eerste keer dat ik van jorisco hoorde dus.
Bedankt Jurgen.

mvg stefan

Jurgen

Ach, een mens kan al eens in al zijn hevigheid iets missen hé.  :)


Ik heb ondertussen ook enkele biedingen gedaan, maar eerst heb ik toch eens nagekeken of de loten hier niet vermeld waren. Op de meeste was trouwens toch nog niets geboden ook niet.

Maar zoals ik daarstraks al zei, ik verwacht dat men op het laatste moment nog wel zal beginnen bieden. Een groot nadeel is dat als men in de laatste 5 minuten nog iets biedt, dat dan de eindtijd van de veiling met 5 minuten opschuift. Het zal dus spannend blijven tot de laatste seconde.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Even een vraagje, is er iemand van het forum die een lot met Belgisch seinhuis samen met een andere set van Kibri gekocht heeft via de veiling voor een bod van € 25,00?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Veiling afgelopen, en 12 loten van de 23 gehaald. Niet slecht  8)
Dat seinhuis zat er niet bij  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Geeft niet Gerolf, het is eigenlijk niet zo belangrijk ook niet wie dat nu precies is. Maar die persoon heeft mij overboden terwijl er nog een identiek lot was waarop niemand geboden had. Ik heb dan maar op dat identieke bod geboden voor 18€. Ik vroeg het dus alleen maar uit leedvermaak, zo ben ik dan wel.  ;D

Vreemd hoe de mensen soms bieden hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.