Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

'k zien zo gere m'n duivenkot

Gestart door railman56, 02 april 2013, 19:35:44 PM

Bolje

Dit is inderdaad heel mooi werk.
Nu nog de boontjes op de persen.  ;)
Vele groeten,
Ronald

755philippe

Hallo,

Even update van het duivenkot. Gras en grond aangebracht en bonenstangen geplaatst. Heb ook even verlichting voorzien binnenin. Heb hiervoor ook 2 verschillende leds gebruikt om het realistischer te maken. Even een vraag ; kan er iemand mij helpen aan de draad voor de duivenren. Er staat in msm 137 dat je hiervoor plastieken theebiltjes voor kan gebruiken maar ik vind ze niet. Iemand eventueel een overschot van iets dat ik hiervoor kan gebruiken. Laat maar weten.
Nu de foto's bij dag en nacht.





Mvg

755philippe


railman56

#62
ik dacht eerst een spiegelbeeld te zien  8) 8)
dit doet mij een plezier om te zien dat er iemand het heeft nagemaakt. en nog zeer mooi ook, met verlichting en de bonenstaken zijn ook goed gevonden en gemaakt.
de theezakjes (driehoekjes, indien ik het mij nog goed herinner) heb ik ooit eens bijgehouden met het idee van ......ooit kan ik dit nog wel eens gebruiken (weet je wel). ik denk dat ze van het merk Lipton zijn. ik heb hier nog enkele overschotjes van liggen, misschien genoeg......... ik zal eens kijken.
@ philippe als je wil, mail je adres, dan stuur ik ze op.
marc

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,18537.msg224346.html#msg224346
in bovenstaande link staan nog enkele tips
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

755philippe

Hallo Marc,

Voor ik de spiegeltent verder aanpak wou ik het projekt duivenkot volledig afwerken want anders blijft dit weer staan. Voor de spiegeltent heb ik het motortje aangekregen. Volgende week ga ik proberen de spiegeltent te hervatten als het lukt. Sorry ben off-topic.
Nog even in de rommeldoos een fiets zoeken van de duivenmelker en tegen de gevel plaatsen en dan isdit tot een goed eind gekomen. Voor de  theezakjes is er iemand die ze vandaag in de bus gaat steken.

Mvg

755philippe


755philippe

Laatste update duivenkot



Ziezo hiermee beƫindig ik dit projekt .
Mvg

755philippe

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

zeer mooi gedaan, vooral het groenten tuintje

Metpetergaathetbeter

knap werk trouwens zijn de savooien ook uit uwen hof verdwenen ? ;D
Groeten Peter ;)

mahtoska1

Citeerik dacht eerst een spiegelbeeld te zien 
dit doet mij een plezier om te zien dat er iemand het heeft nagemaakt. en nog zeer mooi ook, met verlichting en de bonenstaken zijn ook goed gevonden en gemaakt.

Ik heb plannen om dit in schaal Z na te bouwen. Wanneer dit zal zijn weet ik wel niet...

755philippe

Laat iets weten als je eraan begint. Zal zeker je draadje volgen en...succes
Mvg

755philippe