'k zien zo gere m'n duivenkot

Gestart door railman56, 02 april 2013, 19:35:44 PM

railman56



duiven aan het schilderen  :P ter illustratie geen suikerklontje  ;) maar 1 € centje  :D



ondertussen zijn de tuinmannen flink aan het werk, kasseien als afboording van het tuinpad enz.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

SirGresley

Waaaaw, waar kan ik zo'n duivemelkerskot bestellen??  :o
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

marc goovaerts

Nu, dat herkent elke rechtgeaarde Vlaming vanop kilometers als een echt (en mooi) duivenkot !

railman56

bestellen zal helaas niet kunnen, die plannen zijn niet doorgegaan. het zal zelfbouw worden maar zoals je ziet kan dat ook. ik hoop deze maand alles klaar te hebben en als de redactie het goedkeurt kunnen jullie de bouw lezen in MSM. wie weet?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Martin Welberg

Man da's een luxe duivenkot !! Me like !

Steam.N

Wow, Marc!  Over klein gesproken !!!
Mooie duifjes, en een goed geslaagd duivenkot  :P
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ferm gebouwd, Marc  :P Proficiat  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

laatste foto hier van het duivenhok. de rest is voor MSM nr......... ('k weet het al maar ik ga het nog niet verklappen)  ;D ;D



ongeveer een (bewogen) jaar, door diverse omstandigheden, te laat af! maar toch blij dat het gelukt is en zo gelukkig als een klein kind dat het reeds goedgekeurd is voor publicatie (bedankt heren van de redactie en al de forumleden voor de ideeën en info.  ;)
op naar het volgend project.
marc

ps: de foto is wat wazig omdat ik nog niet alles in detail mag laten zien  ;)
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Dat noemen ze dan 'teasers' zeker ?

vyncky

Knap gedaan Marc,

Ik ben benieuwd naar je artikel....

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

755philippe


Hallo,

Ook dit projekt aangevat. Even een foto posten.
[/URL][/img]ojekt

Mvg

755philippe

doomslu

Philippe, ik weet niet hoe dat er bij jou uitziet, maar bij ons staat hier onzin. Geknoei met de codes!

Even proberen recht te zetten...



... verdorie dat ziet er knap uit!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Luc,
Bedankt voor de rechtzetting. Was lang geleden dat ik nog foto's had gepost en wist niet meer juist hoe het moest (korttermijngeheugen noemen ze dit). Morgen laatste hand aan leggen. Nog wat gras en tuintje afwerken met wat planten.
Bedankt voor de leuke reactie.

Mvg

755philippe

755philippe

Hallo,

Even een nieuwe poging voor de foto. Hoera weet het nu weer.



Mvg

755philippe