Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

'k zien zo gere m'n duivenkot

Gestart door railman56, 02 april 2013, 19:35:44 PM

railman56

helaas nog steeds kommer en kwel hier. nu lig ik zelf al een tijdje in de lappenmand. enkele weken geleden geopereerd aan de rug. hernia en 2 zenuwen gekneld. voorlopig kan ik nog niet veel verder werken aan mijn projecten, maar het gaat terug beter. langzaam dat wel maar het komt goed. nog een beetje veel geduld, veel rusten, tv kijken, lezen enz.
het begin van het duivenhok was gemaakt maar verder ben ik helaas nog niet geraakt.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

marc goovaerts

Beterschap Marc !

Het viel al op dat dit draadje niet veel meer bewoog.

Stieven76

Beterschap! Problemen met de rug zijn geen lachertje.

dani

beterschap van hier uit ook, maat... de rug is een raar beest.  Mijne speelt ook weer op , ik weet wat je doormaakt.

Dat je maar rap weer beter in je vel voelt !!!   Dat duivenkot wacht wel op jou, zeker weten.   Nu eerst concentreren op je herstel
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Zuinig zijn op je rug, Marc. Niks forceren, en door veel te lezen en te leren zal je straks sneller het juiste resultaat hebben  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sattrickske

Vooral goed (laten) soigneren!  Van je rug heb je er maar één, repareren gaat nog, vervangen niet meer; draag er dus zorg voor...

railman56

ondertussen zijn wij enkele maanden verder en komt er toch eindelijk wat licht in de duisternis. de gezondheid is nog niet super maar het gaat toch al wat beter.
af en toe wat kunnen verder werken aan het duivenkot. een proefstukje gemaakt om verschillende materialen en technieken uit te proberen. er moet nog veel gebeuren maar ondertussen toch even een proefopstelling gemaakt van het geheel. ik weet nu waar de verhoudingen nog niet goed zijn en wat er nog aangepast moet worden. invoegen en schildertechnieken volgen weldra maar ondertussen kunnen jullie al even meegenieten van het proefstukje. (het geheel is nog niet vastgelijmd vandaar dat de hoeken nog niet goed zijn en het nog wat kromtrekt.)



marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Dat ziet er niet verkeerd uit  :P
Plan je ook nog een binneninrichting ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

enkel een paar scheidingswanden ter versteviging zijn voorzien. binneninrichting zal vermoedelijk niet zichtbaar zijn. eerst dit tot een goed einde brengen en dan zien we wel..... wie weet?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Martin Welberg

Zo lux heeft senior z'n duivenkot hier niet, netjes zo met spoetnik..

Dirky

't Gaat al meteen weer de goede richting uit! ;)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

Heel mooi, inderdaad. Voor het traliewerk zul je wel ergens een etser moeten aanspreken, denk ik.

railman56

geen zichtbaar traliewerk marc. voorlopig hou ik alles netjes gesloten maar het is wel een optie voor de toekomst. de ramen gaan een waas krijgen van wit verweringspoeder. duiven produceren veel (poeder)stof vandaar dat de ruiten niet doorzichtig zullen zijn. zodoende moet ik geen binneninrichting maken. voorlopig hou ik het zo simpel mogelijk maar ik speel wel met het idee om in de toekomst iets open te maken (deur, raam). we zien wel hoever we geraken.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn