Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

'k zien zo gere m'n duivenkot

Gestart door railman56, 02 april 2013, 19:35:44 PM

Metpetergaathetbeter

#15
bij deze  Marc  mijn innig deelneming  bij het overlijden van jouw vader, natuurlijk is alles wat jij vertelt juist, eens temeer besef ik wat jij moet doormaken, mijn vader wordt morgen ook 85 en schijnt nog in goede conditie te verkeren, maar ja op die leeftijd kan alles heel snel gaan, en helaas voor jou en de familie schijnbaar veel te snel !

Dit artikel moet je beslist afmaken, ik ben er zeker van dat hij terwijl je bezig bent over je schouders zal meekijken en dat hij bevestigend zal knikken dat het goed is en trots zal zijn dat je hem zelfs  herinnert in jouw hobby(gebied)

Helaas staat ons wat jou overkomt allemaal te wachten, maar iedereen hoopt terecht dat wij die dag zolang mogelijk moeten kunnen uitstellen,
maar die dag komt toch eens, helaas !
Verder wens  ik jou en de familie veel sterkte toe met het verwerken van het het verlies van jouw geliefde vader !

Peter

ERVIN

Het is altijd te vroeg Marc , gun jezelf nu maar even wat rust en denk aan de mooie dingen die je samen met je vader hebt gehad.

Veel sterkte , en mijn innige deelneming.

gardevil

Mijn deelneming Marc, en weet dat wanneer je duiventil af is, dit een herinnering is aan je vader. Telkens je ze ziet staan op je baan zal je aan hem denken.
In die zin blijft hij bij jou, al weet ik uit ervaring dat het ook steeds een gemis blijft.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

Mijn oprechte deelneming, Marc.
Hij zal wel duidelijk bij je blijven, als duivemelker op je baan.
Veel sterkte in dit moeilijk moment !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


marc goovaerts

Ook mijn medeleven, Marc.
Hopelijk leeft hij nog lang en gelukkig verder in je hart en op je baan.

OlivierV

Ook mijn deelneming.

Van het verder uitwerken van het duivenhok zal je voldoening hebben en zo blijft hij toch altijd een beetje bij jou.

Groeten, Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Ook van hieruit  onze deelneming met het verlies van Uw vader, Marc.

Koester de mooie herinneringen , en zoals al meermaals hier gezegd : maak het duivenhok ten gepasten tijde en met het nodige respect voor hem, gewoon verder af.  Als eerbetoon.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Koen

Ook van mij veel sterkte toegewenst!

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

just4fun

Ook van mijn kant veel steun toegewenst.
Paul


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Paulogic

Marc,

Onze gemeende deelneming.

en tevens Sorry  :-[
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Sterkte voor jou en je familie, Marc
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

oprechte dank voor de steunbetuigingen vanwege gans de familie.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn