Agressiviteit

Gestart door Eres, 01 april 2013, 11:56:17 AM

janieburton

#30
@Pol;

In mijn posting van 12:03 schrijf ik toch klaar en duidelijk het volgende: het zijn allemaal Belgische jongeren

Zodus worden er hier geen buitenlanders geviseerd.

Het zijn allemaal BELGEN.

Pol, ik weet niet hoe ik dit aan u moet uitleggen, maar ze zijn Belg zoals U en ik.

Iemand die een Belgische nationaliteit heeft en een Belgische ID en paspoort heeft is toch geen buitenlander of mis ik iets
 

Pol

Op zo'n opmerking reageer ik niet eens ...  >:(
Leuter rustig verder ... voor mij houdt de discussie op!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

misschien is het ook beter dat hier de discussie stopt want eigenlijk blijft iedereen op zijn zelfde standpunt wat niet ver en toch ver uit elkaar ligt !

Groeten Peter ;)

Eres

#33
Hallo allemaal

Ik ben degene die dit topic heeft gestart en het doet me goed dat er tenminste mensen zijn die voor hun mening willen uitkomen en oprecht denken van de rechtstaat.

Ik ben een Nederlander welke in de Ardennen is gaan wonen na een werkzaam leven. Zelf ben ik ook het slachtoffer geweest van een gewapende overval. Heb recht in de loop van een pistool moeten kijken en moeten toezien hoe mijn collega als een stuk vuil geboeid werd afgevoerd en letsel werd toegebracht om de kluis te openen.

Letterlijk heb ik ontzettend veel spijt en kan mij nog steeds voor mijn kop slaan dat ik mij zelf wist te bevrijden en alarm heb gedaan bij de Politie; als je dan net bekomen bent van alles en eindelijk even vrij kan praten en na verhoor bij de Politie te horen krijg dat je wordt beschouwd als hoofdverdachte zak je broek letterlijk af.  Want je kon dat wel zelf georganiseerd hebben.

En ja als je dan thuis komt en je bent totall loss na een dergelijk avontuur moet je het nog eens aan je hoogzwangere vrouw vertellen. en wat denk je je kreeg een dag vrij van de werkgever om daarna maar weer te komen. Immers was zijn slogan werken is beter dan thuis zitten.

Omdat zij bivak mutsen op hadden kon ik alleen de huidskleur zien rond hun ogen en dat was bruin. Het accent was van een Nederlandse kolonie uit het Caribisch gebied meer kan ik daarover zeggen. Als je dan denkt dat ik een hekel aan mensen met een donkere huidskleur heb. NEEN er zijn nog altijd goede mensen tussen. Heb zelf een enorme goeie vriend gehad met een andere huiskleur.

Ik voel heel erg mee met mensen die met agressiviteit en criminaliteit te maken hebben gehad en nog dagelijks ondervinden.
Het is in Nederland echt niet veel beter dan in Belgie.  Het is de schuld van de Federale overheid in beide landen welke deze rotzooi veroorzaken door op een foutieve manier te bezuinigen Zij kunnen niet langer de veiligheid van hun inwoners garanderen. En ja ze hebben zoveel te zeggen maar er komt komt geen kl.te van terecht . Ook de rechtbank en zijn aanhang  heb ik mijn zakken meer dan vol.

Drie jaar geleden liep ik te wandelen met mijn honden. Het was donker en rond 20.00uur in de avond. Een automobilist kwam met groot licht en hoge snelheid aanrijden. Ik gaf met mijn lantaarn een licht signaal dat ik daar liep. Meneer (bleek achteraf) deed dat niet. Om mijn honden te beschermen ben ik midden op de weg gaan staan. Wat denk je?

Hij kwam naar mij toe rijden en werd geschept op de motorkap. Kon mij vast grijpen aan de ruitenwissers. Meneer stopte en verteld mij dat ik moest oprotten en zijn auto had beschadigd. Ik vertelde hem dat hij binnen de bebouwde kom reed dus max 50 en dat het geen Francorchamp was waar hij reed. Als dank voor de opmerking werd ik in elkaar geramd. Resultaat  een 45 minuten lag ik in het ziekenhuis.

Aangifte gedaan de Politie kwam na 4 keer bellen een keertje langs. zaak voor de rechtbank en wat bleek. Ik liep met de honden los, de persoon was een dierenarts. Ik moest de rechtkosten betalen en hij ging vrijuit. Maar des al niet te min heb ik geen minachting tegenover de Franstaligen maar een bloedhekel aan alles wat blauw aanheeft en het woord Poilitie.

Dergelijke figuren zoals op het spoor, bus, tram en/of taxis Oppakken kijk of ze retour naar het land van herkomst kunnen. alles afnemen wat ze lief is zoals sociale uitkering etc  Laat ze maar midden in de winter in een boevenpak keien hakken tot kiezelstenen voor de spoorwegen zonder betaling. Neem van mij aan dat het nog veel erger gaat worden als er straks nog meer grenzen open gaan.

Ik heb genoeg gezegd en ik hoop niet iets van agressiviteit te mogen zien. Zou zonde zijn van de dader

Wim   

Pol

Om positief te eindigen: af en toe worden de agressievelingen dan toch gevat. Alleen al de manier waarop is voor mijn part al een straf: schaam je dood van dommigheid!  ;D ;D ;D

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130403_00528162
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

doomslu

Eindelijk ook eens goed nieuws.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

eigenaardig scheen blond te zijn, zou het toch waar zijn van die blondjes ?

groeten Peter ;)

janieburton

Wim, ik begrijp je volkomen.

Dat is zeker goed nieuws.

En blijkbaar is het een "Belgische" :o

@Pol, mijn exuses als ik je geshockeerd heb met te zeggen dat iemand met een Belgische nationaliteit geen buitenlander is ::)

Als men een Belgische ID heeft dan is die persoon voor mij Belg.

 

Pol

@Janieburton: Pure semantiek! Maar alles ok tussen ons hoor!  ;)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...