Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Agressiviteit

Gestart door Eres, 01 april 2013, 11:56:17 AM

Eres

Zojuist dus mogen lezen op de V R T dat er wederom een treinbegeleider is mishandeld nu in Schaarbeek. Denk dat ze beter maar eens knokploegen moeten mee sturen. Zodra er weer een zootje van dat tuig begint lastig begint te worden., trein stoppen en ingrijpen en die gasten er in al is het in The middle of nowhere. Maar zien hoe ze verder op hun bestemming geraken.

Personeel kan niet veilig meer werken, passagiers gaan zich onveilig voelen Waar gaan we heen. Regeringen bedankt Slaap gerust verder. U zult gen last hebben in uw veel te dure regerings auto of moet het tegenwoordig maar per prive jet.

Wim   

Metpetergaathetbeter

Heel lang geleden reden politiekers nog met de trein, toen ik heel lang geleden nog naar Gent naar school ging, zag ik veel Wilfried Martens die de trein pakte(richting Brussel) waarvan ik stapte ! Ik meen dat hij toen al minister zo niet eerste minister was !

Groeten Peter ;)

PS misschien moeten die  Heren en Dames een wekelijkse verplichte tocht met het openbaar vervoer maken om hun inlevensvermogen op peil te houden, drie(euh 4 met Brussel erbij) regeringen 'k weet niet hoeveel gewesten denk dat ze ook niet weten en niks draait zoals het hoort ! :(

Peter

Dat ze eens wat strenger optreden tegen dat gespuis.
In Duitsland staat bij het eerstvolgende station de politie te wachten.
Maar ook daar is er geen 100 % veiligheid, zeker op de onbemande stopplaatsen niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Al die Nieuwe belgen eens weersturen van waar ze komen daar moeten ze dat allemaal niet doen, alleen hier en dan zijn er nog al je dit vermeld dat je racist bent, nee realist ben ik ! Trouwens bij die gasten moeten de moeders luisteren naar de zonen !

Groeten Peter ;)

PietB

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 april 2013, 13:00:47 PM
Al die Nieuwe belgen eens weersturen van waar ze komen daar moeten ze dat allemaal niet doen, alleen hier en dan zijn er nog al je dit vermeld dat je racist bent, nee realist ben ik !
Amai, dat kun je ze niet aandoen Peter.
In het land van herkomst rijden bijna geen treinen dus kunnen ze geen begeleiders of conducteurs pesten.
Trouwens als je je in die landen niet gedraagt ga je voor langere tijd achter slot en grendel.
Misschien een idee voor de politiek?
Het is in Nederland ook een probleem, hoor.
Maar er zijn ook massa's nieuwe Nederlanders die het wel goed doen.
Echter de focus van de media ligt erg op de uitwassen.
Nu moet de politiek of de sterke arm zich er nog eens mee gaan bemoeien.

En je hoeft echt geen rascist te zijn om je hier aan te ergeren.
Maar deze berichten sterken figuren als Wilders en Dewinter wel in hun abjecte ideeën.
En met hen hun aanhang, dat is ook ergerlijk.

grt Piet.

janieburton

Ze  bezitten de Belgische of Nederlandse nationaliteit doordat ze hier zijn geboren en men kan ze niet terugzenden naar het land van herkomst want het land van herkomst is hier.
 

Metpetergaathetbeter

#6
hebben allen(veelal) een dubbele nationaliteit !
Voor de gemakken zijn ze Belg voor de ongemakken buitenlander !

Groeten Peter ;)

Trouwens als ze Belg willen zijn moeten ze daar ook naar leven en ook de ongemakken erbij nemen !

janieburton

Ze krijgen de andere nationaliteit automatisch als ze 12 of 16 jaar zijn.
 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: janieburton op 01 april 2013, 13:57:59 PM
Ze krijgen de andere nationaliteit automatisch als ze 12 of 16 jaar zijn.

opgelost !

Groeten Peter ;)

janieburton

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 april 2013, 14:01:04 PM
Citaat van: janieburton op 01 april 2013, 13:57:59 PM
Ze krijgen de andere nationaliteit automatisch als ze 12 of 16 jaar zijn.

opgelost !

Groeten Peter ;)

Maar ze blijven de nationaliteit behouden die ze verworven hebben bij de geboorte
 

Metpetergaathetbeter

misschien wel een wet stemmen als ze zich niet houden aan hetgene wij ons moeten houden nationaliteit afnemen ! 't Zijn toch allemaal lieve, vriendelijke jongens die zich  toch aan de wet houden, waarom  zouden die moeten bang zijn hun nationaliteit te verliezen ! Trouwens vrouwen onderdrukken daar hebben ze ook een handje van weg, jongens mogen overal opkr..... en als je eens vriendelijk naar zo'n meisje lacht riskeer je een mes tss je ribben !

Groeten Peter ;)

Mattias

Zoals een collega mij vorige week nog zei: Ze voelen zich belg of net buitenlander op de momenten het ze het best uitkomt...

En na 2 agressies en enkele vandalenstreken op mijn trein te hebben gehad, krijg je best wel een ander zicht op dat "ras"..
Maar dat mag je niet te luid zeggen, of gij zijt nog de schuldige, in dit land...
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Metpetergaathetbeter

#12
Citaat van: Mattias op 01 april 2013, 14:38:22 PM
Zoals een collega mij vorige week nog zei: Ze voelen zich belg of net buitenlander op de momenten het ze het best uitkomt...
voila!
Groeten Peter ;)
PS ken er genoeg en die denken net op dezelfde manier!

Eres

Een wet aannemen dat je hun paspoort kan afnemen, hierdoor verlies je de nationaliteit, raak je alle aanspraken kwijt en dan retour naar waar je ouders vandaan kwamen.

Maar ja daar moet eerst jaren en over gesproken worden, geeft men dit door aan de volgende regering om niet te hoeven te beslissen en dan nog een keer in de E U. Tegen die tijd zijn jij en ik al verdwenen en lachen de criminelen.

Wim

marc goovaerts

Eigenlijk is dat Duits systeem nog niet zo slecht. Na grove agressie een seintje naar het volgend station. Daar staat de politie klaar op het perron en aan de uitgangen. En dan maar één deur openen waarlangs iedereen naar buiten moet. Klinkt het te simpel ? Of is het makkelijker ze achteraf in hun jungle te gaan zoeken ?