Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

beertje

Toch al heel wat geprint en hier al wat resultaten ervan.

Vandaag deze goederwagon eens geprint,7.30h
Gr.

mardig23

Super Willy!

En het wordt zo toch ook een beetje een wel trein gerelateerde aanwinst. :P

Haal je deze modellen ergens vandaan, of laad je dat dat van ergens op?

Mvg Karl


Koen

Tweedehands een professionele vitrinekast op de kop kunnen tikken voor een spotprijs (sluiting van winkel).

Groetjes,
Koen

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr
Nooit te oud om te leren

loebaske

een ferme mooie kast om treinen in te stallen, ieder glasplaat voorzien van zandstraalfolie en ledstrips opkleven, zo heb je op ieder vlak voldoende licht...is maar een tip...

Koen

Bedankt voor de tip. Ga ik zeker eens bekijken  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

#861
Naast mijn verzameling HO modeltreinen durf ik af en toe eens een modelautootje in 1;43 aanschaffen
Dat zijn dan hoofdzakelijk modelletjes waar ik (al dan niet) nostalgische herrinneringen aan heb, zoals bvb deze Renault Dauphine , mijn vader's eerste auto.
(Hier op foto de "Ondine", de luxueuzere versie).
Onlangs kwam ik ook een zéér zeldzaam modelletje tegen van de Scania-trekker waar ik toch zeker 10 jaar , dag en nacht ::) in rondgezwalpt heb! ;D
Het gaat hier wel om de wagen van een Nederlands bedrijf.
De laklaag zou geen probleem zijn, maar de belettering van mijn vroegere werkgever durf ik mij (in model) niet aan gewagen, dus hou ik hem wel zoals hij is.
Alleen de zijspiegels ontbraken, maar dat heb in kunnen oplossen met wat messing-afval...
het ruitewissertje, daar zijn we mee bezig! :)

Er waren 4 verschillende 6cyl in lijn-motoren in dit model beschikbaar;
SCANIA 85/110/110super/111

;)

dani

Nieuw vervoer van thuis naar en van het station : SuperSoco TC-1.  Klasse B (45 km/u) full eecttic.  Rijdt zalig met 150 Nm koppel...



https://flic.kr/p/2gwmHiu
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Mooi leuk ding 8) 8) Dani, zie het ook wel zitten, al was het maar om het gemis (zeg maar heimwee) naar de moto te kompenseren!

;)

dani

er bestaat ook een versie die equivalent is aan de 125cc,  de  TC-MAX  versie.
Eigenlijk kwa model identiek, maar met een 3KW motor ipv 2400W

Maar dan moet je weer motorbotten, handschoenen en een motorvest dragen , dan kon ik even goed met de Yamaha DragStar naar 't station en dat wou ik net niet.

Maar inderdaad het rijdt vlotjes en aangenaam,  voor een "brommerke".


En de prijs is geen struikelblok denk ik ...  3400@ en je krijgt 750€ EcoBonus terug betaald.
Er kan een extra accu in gezet worden voor max bereik van 140 km, maar die kost dan wel 1250€ extra .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

svvander



Nieuw speelgoedje om eten te maken... als je gek bent van BBQ en gerookt vlees (of gerookte vis).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

Citaat van: svvander op 11 juli 2019, 18:29:42 PM

...als je gek bent van BBQ en gerookt vlees (of gerookte vis).

Had Kim Jong Un verleden jaar ook niet iets in dien aard...?  ;D

;)

svvander

Haha, ja... nee, dit is gewoon een simpele rook-BBQ op stroom. Met de bijpassende naam... "Otto". Mijne nieuwen auto dus.  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

mardig23

Op stroom ??? Dus als er dan vlammen uitkomen moet je gaan lopen! ;D
Mvg Karl

svvander

Veel vlam komt er niet uit. Leuk ding: enkel, de tijd die ze opgeven om te roken (+/- 45 minuten), is niet voor alle gerechten hetzelfde. (logisch ook, hadden we moeten weten). Met als gevolg: eerste test... niet echt te vreten: veel te gerookt. Maar het 2de stuk vlees was wel goed:




't Kan ook aan den drank gelegen hebben  8) :-X
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be