Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Uw nieuwe niet trein-gerelateerde aanwinsten

Gestart door OlivierV, 31 maart 2013, 22:34:57 PM

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

BC911

Gelukkig kijk ik niet teveel naar mijn voeten als ik loop  ;). Met een voetanalyse kan je niet altijd de kleur kiezen. Belangrijkste voor mij is ook dat ze goed lopen en mij voldoende stabiliteit geven. Ik merk toch dat ik geen 20 meer ben, en dus iets beter moet opletten met blessures .... Daarnaast zien ze je lopen met deze kleur, en dat is mooi meegenomen. Ik loop 99% van de tijd op de openbare weg, en ik kan je verzekeren dat ik meermaals moet wegspringen voor andere weggebruikers ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

BC911

Ik heb er geen problemen mee Johan. Zoals ik in mijn vorige post schreef lig ik in dit geval niet wakker van de kleur, wel van de kwaliteit en stabiliteit. Maar misschien begrijpen alleen andere lopers dat ... ?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Havoc

Alle begrip  Bert. Als dat het verschil maakt zou ik dat ook doen. Maar ik voel me toch gelukkig dat ik ze niet moet aandoen ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Citaat van: BC911 op 17 maart 2019, 09:24:22 AM
Ik loop 99% van de tijd op de openbare weg, en ik kan je verzekeren dat ik meermaals moet wegspringen voor andere weggebruikers ...
Waarom loop je dan niet gewoon op het voetpad? Het is veiliger, je bent geen hinder voor het wegverkeer, en je hoeft dus niet weg te springen voor autos en zo.  ::)
Van schoenen ken ik niets, als ze maar goed zitten en lang meegaan. En als kleur kies je wat je zelf mooi vindt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

efl045

Citaat van: Michiel op 19 maart 2019, 10:16:37 AM
Waarom loop je dan niet gewoon op het voetpad?
Een stadsmens aan het woord :-)
Waar ik woon zijn er kilometers in de omtrek geen voetpaden...

Michiel

#847
Citaat van: efl045 op 19 maart 2019, 10:34:12 AM
Citaat van: Michiel op 19 maart 2019, 10:16:37 AM
Waarom loop je dan niet gewoon op het voetpad?
Een stadsmens aan het woord :-)
Waar ik woon zijn er kilometers in de omtrek geen voetpaden...
Ah! Een gelukkig mens aan het woord. (refererend naar naar het rustig wonen, geen permanente reuk- en geluidsoverlast, fijnstofvrij en uitzicht op wat groen ;) )
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

BC911

Misschien dat ik de openbare weg foutief omschrijf. Voor mij is het voetpad ook openbaar  ;). Ik loop dus 99% van de tijd op openbaar voetpad of fietspad  ;). Af en toe moet ik natuurlijk een kruispunt over, langs een rondpunt, langs een op- of afrit ...  ;)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

efl045

Citaat van: Michiel op 19 maart 2019, 10:38:39 AM
geen permanente reuk- en geluidsoverlast, fijnstofvrij en uitzicht op wat groen ;)
Als dat al geen reden is om NIET op de voetpaden in 't stad te gaan lopen ;-)

Michiel

Niet helemaal correct geformuleerd, lijkt me. Beter zou zijn: " Als dat al geen reden is om NIET in 't stad te gaan lopen."
Als een een voetpad is, blijf je best op het voetpad als voetganger, en loop je niet in 't midden van de straat,... ook in de stad. ;-)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

efl045

Wouldbe renners op het fietspad, lopers op het voetpad... is het op den duur voor gewone voetgangers en fietsers niet veiliger op de rijweg :-)

SuSke

zolang de auto's en motoren stilstaan door de file kan dat wel het geval zijn, anders wordt het een vrij riskante zaak.
En mijdt in de stad dan ook de vrije bus- en trambanen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

beertje

De dinsdag besteld en gisteren al geleverd mijn nieuwe 3d printer Flashforce.

mardig23

Wow Willy,

Als je daar resultaten van heb, zeker posten.

Zalig die dingen!
Mvg Karl